blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Pneumatika http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2054 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Keram [ pát pro 09, 2005 2:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Pneumatika |
ahojte, chtel bych vas poprosit, jestlil nekdo nevite, jak udelat vzorek pneumatiky, nemuzu na to nejak prijit, dekuji |
Autor: | postolka [ pát pro 09, 2005 2:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No vzorek se vetsinou dela pres bumpmapu - mrkni se na http://roysorenson.com/3D_FREE_Textures.html. |
Autor: | Matajon [ pát pro 09, 2005 3:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo, kdybys to chtel udelat jako model tak by to slo pres Noise, ale to moc nedoporucuju, protoze bys tam mel vertexu jak na**ano |
Autor: | Keram [ pát pro 09, 2005 3:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | diky |
diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik |
Autor: | Matajon [ pát pro 09, 2005 3:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: diky |
Keram píše: diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik
ale ten bump (jak psal postolka) je fakt lepsi a jednodussi reseni |
Autor: | Ragnos [ pát pro 09, 2005 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jistou moznosti je i displacement maping, protoze noise tusim pracuje jenom v jedne ose coz by ti u te pneumatiky bylo celkem na nic coz je jenom muj odhad. |
Autor: | KIWI [ pát pro 09, 2005 4:36 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nebo vymodelovat: http://www.blender.pl/content/view/87/47/ |
Autor: | Keram [ pon pro 12, 2005 7:54 am ] |
Předmět příspěvku: | diky |
diky za vsechny rady, kiwi, to je to, co jsem presne hledal. s displacement maping a bumpmapou jeste neumim pracovat. musim se to naucit a najit na to nejaky tutorial. hort zacatky jsou tezke . jeste jednou moc dik |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |