blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Pneumatika
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2054
Stránka 11

Autor:  Keram [ pát pro 09, 2005 2:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Pneumatika

ahojte, chtel bych vas poprosit, jestlil nekdo nevite, jak udelat vzorek pneumatiky, nemuzu na to nejak prijit, dekuji

Autor:  postolka [ pát pro 09, 2005 2:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

No vzorek se vetsinou dela pres bumpmapu - mrkni se na http://roysorenson.com/3D_FREE_Textures.html.

Autor:  Matajon [ pát pro 09, 2005 3:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebo, kdybys to chtel udelat jako model tak by to slo pres Noise, ale to moc nedoporucuju, protoze bys tam mel vertexu jak na**ano ;)

Autor:  Keram [ pát pro 09, 2005 3:17 pm ]
Předmět příspěvku:  diky

diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik

Autor:  Matajon [ pát pro 09, 2005 3:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: diky

Keram píše:
diky za rady, to noise me napadlo, ale jeste jsem to nezkousel. uvidim, nejdrive prostuduji ten odkaz, jeste jednou dik


ale ten bump (jak psal postolka) je fakt lepsi a jednodussi reseni :wink:

Autor:  Ragnos [ pát pro 09, 2005 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jistou moznosti je i displacement maping, protoze noise tusim pracuje jenom v jedne ose coz by ti u te pneumatiky bylo celkem na nic coz je jenom muj odhad.

Autor:  KIWI [ pát pro 09, 2005 4:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

nebo vymodelovat: http://www.blender.pl/content/view/87/47/

Autor:  Keram [ pon pro 12, 2005 7:54 am ]
Předmět příspěvku:  diky

diky za vsechny rady, kiwi, to je to, co jsem presne hledal. s displacement maping a bumpmapou jeste neumim pracovat. musim se to naucit a najit na to nejaky tutorial. hort zacatky jsou tezke :-). jeste jednou moc dik

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/