blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak spojit vertexy??? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2042 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ úte pro 06, 2005 5:57 pm ] | |||
Předmět příspěvku: | Jak spojit vertexy??? | |||
Ahojte. mam takovy problem.Chci si vymodelovat letadlo, a trup dělám tak, že si vložím: Add,-NURBS,-Circle, vymodeluju si ji, a kopíruju tak, že mě vzniká "tunel".(!!!Všechny kružnice nejsou stejné!!!). Pak si označím všechny kružnice(objekty), a dám CTRL+J. Tak mě vznikne jeden objekt. Pak skočím do edit módu, označím si všechny vertexy pomocí "A", a stisknu klávesu "F"--- a napíše mi to chybovou hlášku(viz. obrázek) Prosím, jak udělat, aby mě vznikl jeden objekt spojený vertexy??? Předem dík a .blend file přikládám!!!
|
Autor: | Ragnos [ úte pro 06, 2005 6:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ocividne jsi pouzil pro jednotlive krivky jiny pocet kontrolnich bodu, takze je nemuze spojit, coz dokaze jenom za stejneho. Je to jen predpoklad ziskany na zaklade toho .blend. Mimochodem na trup letadla bych sel stokrat radsi pres mesh, z duvodu cistoty site, nizsiho poctu vertexu a vetsi kontroly. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |