blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vyhlazovani http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=2006 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | mallox [ stř lis 30, 2005 1:34 am ] | ||
Předmět příspěvku: | vyhlazovani | ||
ahoj lidicky..poradil byste mi prosim nekdo.. proc mi to dela (je to vyznaceno na obrazku)? na obrazku je subdiv na 3, kdyz to dam na 6 tak, to mi vyhladi objekt a jeste vice zvyrazni tu hranu.. diky moc..
|
Autor: | Genom [ stř lis 30, 2005 2:47 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Typoval bych to na nějakej zbloudilej edge... Projdi si tu síť v místech toho kazu a mrkni se jestli tam nemáš nějakou hranu navíc... Btw:subdivsurface by stačil na 2 a na samotný vyhlazení použít set smooth... |
Autor: | Genom [ stř lis 30, 2005 2:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Teď sem si ještě všimnul že ten nos máš docela zahuštěnej oproti tomu pod tim,tak se taky mrkni jestli tam nemáš náhodu "zlámaný" facy... To by to taky mohlo dělat... Nebo ještě líp - zašli .blend... |
Autor: | mallox [ stř lis 30, 2005 12:19 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
no prave ze nic..jsem vsechno premazal a udelal znovu..remove doubles je take na 0.. 1 je ve wired 2 je zase subdiv 3 3 je pohled zevnitr hlavy ..
|
Autor: | mallox [ stř lis 30, 2005 12:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
uz je to v pohode..pri vkladani facu si to vytvorilo dalsi edge pres ty rozdelene pricky, takze to nebylo ani spojene.. jsem to rozdelil na nekolik facu a je to v pohode diky vsem za snahu..))
|
Autor: | AD [ stř lis 30, 2005 12:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
výřez z 3d okna s viditelnými vertexy by toho prozradil víc , ale tohle je určitě chyba meshe ...když jsem si ten tvar zkusil vymodelovat, nic podobného mi tam nevzniklo ...tak pozdě ...už jsi na to přišel sám |
Autor: | postolka [ stř lis 30, 2005 12:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No mozna to bude tim ze v tom miste ti tri ruzne facy navazuji na jednu hranu jineho facu, jestli vubec nejak navazuji. To tak ve slusnych modelech nebyva... teda aspon sem to nikde nevidel. No a jestli ti nenavazuji tak ti nemuze spravne fungovat subsurf a dela se tam hrana. Pri modelovani obecne bys mel pouzivat co mozna nejvice quady (facy o 4 vertexech), a v nouzovych pripadech trojuhelniky (pokud mozno na co nejrovnejsi plose). |
Autor: | mallox [ stř lis 30, 2005 12:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka: jsem v blenderu dosti velky zacatecnik, tak ze to beru tou nejjednodussi cestou.. tak rikas, fasy s 4vertexi, ale pak me napada spoustu otazek..jak mam vymodelovat zacatek neceho co rozsiruje?.. |
Autor: | postolka [ stř lis 30, 2005 12:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No jestli chces modelovat hlavu tak bys mel jako zacatecnik postupovat podle nejakeho tutorialu, protoze hlava je pomerne slozity mesh :). Zkus se mrknout na http://www.comet-cartoons.com/toons/3ddocs/headpolymodel/ - hlavne na wireframe. Je to sice pro maxko, ale co se tyce modelovani tak jsou pravidla vsude stejna. |
Autor: | mallox [ stř lis 30, 2005 1:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka: diky moc |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |