blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Bones (kosti) a Fider generátor. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=197 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ pát srp 13, 2004 9:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Bones (kosti) a Fider generátor. |
Tak zaprvé kosti jsou super ale nÄ›jak hejbou jen bodama ke kterým jsou pÅ™iÅ™azený. Nedáse nÄ›kde nastavit mÃra ovlivnÄ›nÃ. Jo a generátor chlupů jetaky supaer ale když ho aplikuji mna model s kostma vygeneruje chlupi pÅ™ed pohybem kostÃ. Jesli to dobÅ™e chápu musel bych chlupi nanése pÅ™ed pohy bem. Nebo to de jinak. Jo nedaj se jako kosti použÃt jiný pÅ™edmnÄ›ty jestly jo tak jak. DÃky FE. |
Autor: | jm [ pát srp 13, 2004 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
teda tohle vubec nechapu Citace: tak zaprvé kosti jsou super ale nějak hejbou jen bodama ke kterým jsou přiřazený
jm |
Autor: | Jan Železný [ ned srp 15, 2004 12:49 pm ] |
Předmět příspěvku: | Aha |
No oni se kosti hýbou ale nedÄ›lajà žadnej svalovej pohyb. Bybe stim jako kdybych v edit oznaÄ |
Autor: | tol [ ned srp 15, 2004 1:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Aha |
Jan Železný píše: No oni se kosti hýbou ale nedělají žadnej svalovej pohyb. Bybe stim jako kdybych v edit označil body a začal snima rotovat.
Musíš vertexům přiřadit vertexgroups se stejným pojmenováním, jaké mají jednotlivé kosti. Více v tomhle tutoriálu: http://www.grafika.cz/art/3d/blenderchar.html |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |