blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Bones (kosti) a Fider generátor.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=197
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ pát srp 13, 2004 9:10 pm ]
Předmět příspěvku:  Bones (kosti) a Fider generátor.

Tak zaprvé kosti jsou super ale nějak hejbou jen bodama ke kterým jsou přiřazený. Nedáse někde nastavit míra ovlivnění. Jo a generátor chlupů jetaky supaer ale když ho aplikuji mna model s kostma vygeneruje chlupi před pohybem kostí. Jesli to dobře chápu musel bych chlupi nanése před pohy bem. Nebo to de jinak. Jo nedaj se jako kosti použít jiný předmněty jestly jo tak jak.
Díky FE.

Autor:  jm [ pát srp 13, 2004 9:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

teda tohle vubec nechapu
Citace:
tak zaprvé kosti jsou super ale nějak hejbou jen bodama ke kterým jsou přiřazený

jm

Autor:  Jan Železný [ ned srp 15, 2004 12:49 pm ]
Předmět příspěvku:  Aha

No oni se kosti hýbou ale nedÄ›lají žadnej svalovej pohyb. Bybe stim jako kdybych v edit oznaÄ

Autor:  tol [ ned srp 15, 2004 1:26 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Aha

Jan Železný píše:
No oni se kosti hýbou ale nedělají žadnej svalovej pohyb. Bybe stim jako kdybych v edit označil body a začal snima rotovat.

Musíš vertexům přiřadit vertexgroups se stejným pojmenováním, jaké mají jednotlivé kosti. Více v tomhle tutoriálu:
http://www.grafika.cz/art/3d/blenderchar.html

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/