blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Vyhlazení objektů
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1965
Stránka 11

Autor:  Racek [ úte lis 22, 2005 6:08 pm ]
Předmět příspěvku:  Vyhlazení objektů

Dobrý den, potřeboval bych poradit. Udělám si model, dám mu materiály, použiju funkci SubSurf ("zaoblenost" je 4), objekt se mi v objekt módu zaoblí správně. Ovšem, když ho vyRENDERUJI, tak se mi zobrazí ostré hrany, jako by tam žádný SUBSURF nebyl! Co s tím mám dělat??? Předem díky!

Autor:  Ragnos [ úte lis 22, 2005 6:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

V Edit Buttons(F9) fce Set Smooth ti to vyhladi. Obcas je potreba prepocitat normaly v edit modu pres oznacene vertexy a Ctrl+N aby ti nedelali na modelu cerne cmouhy.

Autor:  6xx [ úte lis 22, 2005 6:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

u subsurfu mas vedle "posuvnicku" subdivide urcujiciho miru pouziti subsurfu pro edit mod jeste maly neoznaceny posuvnicek urcujici miru pozuiti subsurfu pri renderu, tak ho nastav taky na 4

Autor:  Genom [ úte lis 22, 2005 6:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

4 je zbytečně moc...stačí to nastavit jen na 2 a 2...

Autor:  Matajon [ úte lis 22, 2005 6:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

U SubSurfu nastavujes jak uroven zaobleni v 3D okne (cislo napravo), tak i pri renderu (cislo napravo)

Obrázek

Autor:  Racek [ úte lis 22, 2005 6:17 pm ]
Předmět příspěvku:  Díky

Díky moc!!! :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/