blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Vyhlazení objektů http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1965 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Racek [ úte lis 22, 2005 6:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | Vyhlazení objektů |
Dobrý den, potřeboval bych poradit. Udělám si model, dám mu materiály, použiju funkci SubSurf ("zaoblenost" je 4), objekt se mi v objekt módu zaoblí správně. Ovšem, když ho vyRENDERUJI, tak se mi zobrazí ostré hrany, jako by tam žádný SUBSURF nebyl! Co s tím mám dělat??? Předem díky! |
Autor: | Ragnos [ úte lis 22, 2005 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V Edit Buttons(F9) fce Set Smooth ti to vyhladi. Obcas je potreba prepocitat normaly v edit modu pres oznacene vertexy a Ctrl+N aby ti nedelali na modelu cerne cmouhy. |
Autor: | 6xx [ úte lis 22, 2005 6:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
u subsurfu mas vedle "posuvnicku" subdivide urcujiciho miru pouziti subsurfu pro edit mod jeste maly neoznaceny posuvnicek urcujici miru pozuiti subsurfu pri renderu, tak ho nastav taky na 4 |
Autor: | Genom [ úte lis 22, 2005 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
4 je zbytečně moc...stačí to nastavit jen na 2 a 2... |
Autor: | Matajon [ úte lis 22, 2005 6:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
U SubSurfu nastavujes jak uroven zaobleni v 3D okne (cislo napravo), tak i pri renderu (cislo napravo) |
Autor: | Racek [ úte lis 22, 2005 6:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | Díky |
Díky moc!!! |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |