blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

som uuuplny lama :) priradenie roznych materialov
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1951
Stránka 11

Autor:  Matajon [ ned lis 20, 2005 3:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

a proc to mas jako jeden object ?
ja bych to klavesovou zkratkou "P" rozdelil, a kazdymu priradil material zvlast
a jestli to chces jako jeden object, tak tady je tutorial na vice materialu na jednom objektu : http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?t=966

Autor:  Matajon [ ned lis 20, 2005 3:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

sry .... spatne jsem te pochopil ......
v nastavovani materialu, klikni na ADD NEW .... to prida novy material ... a kazdy objekt bude mit jinej material ...... vis co .... udelam screen ;)

a to s tim P - v edit modu si oznac nejaky vertexy, zmackni P, potvrd a ono ti to z tech vertexu udela novej objekt

Přílohy:
material.jpg
material.jpg [ 12.38 KiB | Zobrazeno 851 krát ]

Autor:  Matajon [ ned lis 20, 2005 3:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jeste jsem zapomnel : Vitej mezi nami :D

Autor:  postolka [ ned lis 20, 2005 4:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Branimir píše:
1. Blender sa chce naucit moja priatelka, je biochemicka, robi na alzheimerovej chorobe a pre svoje projekty, clanky by chcela vymodelovat veci ako DNA, Molekuly ... a co ja viem co, som strojar ;) .... myslite ze Blender je na to vhodny nastroj ?

Rek bych ze se to v tom bude modelovat bez problemu.
Branimir píše:
2. uz niekolko rokov modelujem v Solid Edge, zivy ma to, tam som zvyknuty pri modelovani vzdy zadavat presne rozmery... tu v blendri to vsetko funguje skor na intuicii a ked chce clovek vymodelovat presny tvar podla nejakej predlohy tak je to dost tazke, ci da sa to ?

Zmackni n a obevi se okno pro presne rozmery (polohu vertexu/obketu, rotaci..).
taky kdyz drzis Ctrl a hybes/rotujes/zvetsujes tak ti to dela po skocich, a pak zkus jeste Shift+S na zarovnani na mrizku.

Autor:  Matajon [ ned lis 20, 2005 4:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

a jestli chces modelovat podle predlohy, tak si muzes dat na pozadi 3D okna obrazek : View -> Background Image :wink:

Autor:  xixixao [ ned lis 20, 2005 6:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Strojařina je hustá práce! Jinak myslim že vymodelovat jde prakticky cokoli, jen jde o to jak rychle a jednoduše...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/