blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak dobře vyhladit objekt??? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1922 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Matajon [ čtv lis 17, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jak presne se to "pos**e" ??? |
Autor: | Slange [ čtv lis 17, 2005 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skus dat set smooth a potom autosmooth. Pod autosmoothom mas nastavenia ( pri akych uhloch sa ma aktivovat ). |
Autor: | Matajon [ čtv lis 17, 2005 3:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jeste existuje jedna funkce na vyhlazeni ..... a to je bevel (W - Bevel), ktera ale podle mne udela strasne moc vertexu .... a k tomu SubSurfu : tam kde se ti to moc deformuje zkus zahustit sit loopcutem (Ctrl+R) ..... |
Autor: | jm [ čtv lis 17, 2005 4:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
subsurf je nejlepsi na tohle pouziti. je mozny ze nemas objekt ciste vymodelovanej a pak to samozrejme zlobi. pokud bys chtel mit treba spodek figurky ostrej tak vyberes hrany ktery chces mit ostry a pomoci SCHIFT+E a tahnutim mysi, urcis jak hodne se to ma pritahovat ke hrane. jm |
Autor: | postolka [ čtv lis 17, 2005 5:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Se shift+e nemam dobre zkusenosti, mi se vic osvedcilo zdvojeni hran (tam kde chces mit ostrou hranu das dve tesne vedle sebe). V pripade te figurky staci cely spodek vyextrudovat o nakou malou hodnotu. |
Autor: | xixixao [ pát lis 18, 2005 4:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Myslim že tam máš vnitřní hrany, to se mi stává často, bez subsurfu nic nepoznáš... |
Autor: | postolka [ pát lis 18, 2005 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Priste az se na neco takoveho budes ptat tak posli obrazek. Vetsina veci z obrazku snadneji pochopi . |
Autor: | Matajon [ pát lis 18, 2005 4:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
postolka píše: Priste az se na neco takoveho budes ptat tak posli obrazek. Vetsina veci z obrazku snadneji pochopi .
nebo treba .blend |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |