blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jak dobře vyhladit objekt???
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1922
Stránka 11

Autor:  Matajon [ čtv lis 17, 2005 3:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

jak presne se to "pos**e" ??? :lol:

Autor:  Slange [ čtv lis 17, 2005 3:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Skus dat set smooth a potom autosmooth. Pod autosmoothom mas nastavenia ( pri akych uhloch sa ma aktivovat ). :D

Autor:  Matajon [ čtv lis 17, 2005 3:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

jeste existuje jedna funkce na vyhlazeni ..... a to je bevel (W - Bevel), ktera ale podle mne udela strasne moc vertexu ....
a k tomu SubSurfu : tam kde se ti to moc deformuje zkus zahustit sit loopcutem (Ctrl+R) ..... :wink:

Autor:  jm [ čtv lis 17, 2005 4:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

subsurf je nejlepsi na tohle pouziti.
je mozny ze nemas objekt ciste vymodelovanej a pak to samozrejme zlobi.
pokud bys chtel mit treba spodek figurky ostrej tak vyberes hrany ktery chces mit ostry a pomoci SCHIFT+E a tahnutim mysi, urcis jak hodne se to ma pritahovat ke hrane.

jm

Autor:  postolka [ čtv lis 17, 2005 5:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

Se shift+e nemam dobre zkusenosti, mi se vic osvedcilo zdvojeni hran (tam kde chces mit ostrou hranu das dve tesne vedle sebe). V pripade te figurky staci cely spodek vyextrudovat o nakou malou hodnotu.

Autor:  xixixao [ pát lis 18, 2005 4:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim že tam máš vnitřní hrany, to se mi stává často, bez subsurfu nic nepoznáš...

Autor:  postolka [ pát lis 18, 2005 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Priste az se na neco takoveho budes ptat tak posli obrazek. Vetsina veci z obrazku snadneji pochopi :D.

Autor:  Matajon [ pát lis 18, 2005 4:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

postolka píše:
Priste az se na neco takoveho budes ptat tak posli obrazek. Vetsina veci z obrazku snadneji pochopi :D.


nebo treba .blend :lol:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/