blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Blender-nestabilni
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1914
Stránka 16

Autor:  Sagi [ úte lis 15, 2005 9:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Blender-nestabilni

Uz sem jednou psal s problemem s cestinou. Nechchi spamovat, jen bych rad vedel jestli se to uz nekomu stalo.

Vybod sem se na cestinu, zatim. A zkousel modelovat nicmene po asi 10 minutach prace se v programu neda pracovat. Pokud oznacim nejaky bod oznaci se treba az za 5 sekund a kdyz zmacknu MMB tak trva nekolik vterin nez muzu hybat obrazem. Proste se cely program "seka". Mozna na to ma vliv graficka karta, mam Saphire ATI Radeon 9550 128MB... Nekdy se hlaska o chybe obevi i uprostred prace a cele to spadne. Zkusim jeste verzi 2,33a (mam 2,33) a pak verzi pro Linux. Ale stejne netusim cim to je???

Autor:  Ragnos [ úte lis 15, 2005 10:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mohlo by to byt tou graf.kartu od ATI, protoze s ATI mel Blender problemy vzdycky. V HW se moc nevyznam, ale mozna ze by ti mohlo trochu pomoci tohle viewtopic.php?t=1824 .

Autor:  Sagi [ úte lis 15, 2005 10:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hm to sem netusil ze s tou kartou budou problemy. To mi mrzi. Uvidim co se da delat. :?

Autor:  Matajon [ úte lis 15, 2005 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

to imho kartou nebude .... protoze ja mam 9600 a blender mi beha v pohode ......
ja bejt tebou bych skusil
1) reinstall blenderu
2) novy ovladace (pripadne reinstall ovladacu)
3) novy blender (2.37)
:)

Autor:  Ragnos [ úte lis 15, 2005 10:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

Odstranil jsem aspon ten druhy thread bez odpovedi, ktery se tykal toho sameho problemu....

tady je zneni

Sagi píše:
S Blenderem sem ani nezacal animovat. Teda sem vubec nezcal animovat, ale chtel bych se to naucit. Tento program mi pripada vice nez vhodny, predevsim proto ze je free a proto ze je Česky. Zde je ale problem. Na starsim pocitaci s Win98 nastavim v Language/Fonts Cestinu a pod vyberem jazyka jsou 3 tlacitka. Kdyz zmacknu 1. nic se nestane, ale kdyz chci aby me ukazal popisek tak spadne (program provedl neplatnou operaci blabla) a to same se stane kdyz zmacknu 2. nebo 3. tlacitko. Tzn. program spadne vzdy, kdyz ma zobrazit cestinu. Ostatni jazyky bezproblemu funguji a me pride dost absurdni ze zrovna cestina nefunguje. Zkousel se mto i na lepsim pocitaci s Win2000 ale tam to take pada. :(

Autor:  Jokem [ úte lis 15, 2005 11:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Blender-nestabilni

Sagi píše:
Uz sem jednou psal s problemem s cestinou. Nechchi spamovat, jen bych rad vedel jestli se to uz nekomu stalo.


Ano. Me taky na win98 cestina schazovala program. Na win2k uz se mi "jen" nezobrazuji nektere polozky (na linuxu v cestine), ale zustavaji v anglictine. Dopisoval jsem si ohledne toho pred nejakou dobou na foru 3dsceny, ale zadny konstruktivni zaver z toho nevyplynul. A jelikoz je to otazka spis estetiky nez funkcnosti dal jsem to neresil.

Autor:  Sagi [ čtv lis 17, 2005 8:14 pm ]
Předmět příspěvku: 

Instalaci to asi nebude. Alespon co se tyce cestiny, protoze sem to instaloval 3x pokazde do jineho systemu a v jednom pripade na jiny pocitac. Zkusim tedy jeste reinstal v jednom systemu a novou verzi Blenderu. A pak ovladace na grafiku, mam dojem ze ty co mam sou naky prehistoricky :) Pak dam vedet. Mozna nekomu pomuzu. Doufam ze hlavne sobe :lol:

Autor:  Sagi [ ned lis 20, 2005 8:47 pm ]
Předmět příspěvku:  .

Tak sem stahnul verzi 2,37 a cestinu to vyresilo. V W98 se to porad seka, ale ve W2000 je vse v poradku. Takze je to v pohode. Dik za rady. Budu otravovat dal. :)

Autor:  Sagi [ pon lis 21, 2005 8:56 pm ]
Předmět příspěvku:  Funkce Knife

Nemohl by mi nekdo vysvetlit ten Loopcut? Zkousim reproduktor podle tutorialu ale nak nechapu proc se mi pri rezani delaj novy vertexy. A dalsi mraky funkci nechapu, nevite o necem kde by to bylo nejak prehledne napsany a vysvetleny? Predem dik. Ja zatim zkousel sloupy a goticky oblouk a hral sem si se svetlem. Jen nechapu prirazovani textur, pozadi a vic objektu ve scene.

Nechtelo se mi zakladat novy thread abych nepridelaval moderatorum praci tak snad si toho nekdo vsimne :)

Autor:  lz [ pon lis 21, 2005 10:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co se loopcutu tyce,tak mam takovy dojem ze ta funkce je prave na to aby pridavala dalsi vertexy abys mohl lip manipulovat s meshem :) a dalsi mraky funkci-v nekterych nemam jasno ani ja :),tak rekni co presne nechapes,a budu/budem se snazit ti pomoct..

Autor:  Bumpkin [ pon lis 21, 2005 11:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

no ja bych ho asi definoval takhle: ten Loopcut aspon me slouzi v jednoduchym "meši" k zahusteni abych dostal presnejsi tvar tak treby mamkostku a kdyz na ni pouziji sub surf tak je z ni skoro koule nu a kdyz tam dam jednou Loopcut tak je z ni vales uz chapes k cemu slouzi?? :wink: :wink:

Autor:  Sagi [ úte lis 22, 2005 8:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jasny, takze to je na zhusteni hran. Ale na co je teda ten Subsurf? Vim jak to vypada, ale k cemu se to pouziva? Aby byl objekt zaoblenejsi? Na to nestaci SetSmoth? Takze u toho reproduktoru sem mel zahustit hrany kvuli tomu, aby to nebyla koule, to je jasny. Kde se daji sehnat nejaky textury? Nebo respektive programy na tvoreni textur? A jak to delate? Sijete textury na miru? :oops: sem vazne lama. Mam Blender tejden a umim fakt jen par zakladnich veci, ale libi se mi to ovladani. Jen ty funkce dole v panelech sou dost neprehledny. Clovek tezko pozna co k cemu je dobry...

Autor:  Sagi [ úte lis 22, 2005 8:30 pm ]
Předmět příspěvku:  .

...

Autor:  Sagi [ úte lis 22, 2005 8:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jasny, takze to je na zhusteni hran. Ale na co je teda ten Subsurf? Vim jak to vypada, ale k cemu se to pouziva? Aby byl objekt zaoblenejsi? Na to nestaci SetSmoth? Takze u toho reproduktoru sem mel zahustit hrany kvuli tomu, aby to nebyla koule, to je jasny. Kde se daji sehnat nejaky textury? Nebo respektive programy na tvoreni textur? A jak to delate? Sijete textury na miru? :oops: sem vazne lama. Mam Blender tejden a umim fakt jen par zakladnich veci, ale libi se mi to ovladani. Jen ty funkce dole v panelech sou dost neprehledny. Clovek tezko pozna co k cemu je dobry...

Jo a jeste dodatecna otazka. Jaky je rozdil mezi Meshem a NURBSem? Vim ze to jinak vypada, ale proc?

Autor:  Matajon [ úte lis 22, 2005 8:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady je clanek o SubSurf z blenderwiki (EN) - http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... ubsurfaces

Stránka 16 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/