Právě je sob lis 30, 2024 12:34 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Blender-nestabilni
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 9:59 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Uz sem jednou psal s problemem s cestinou. Nechchi spamovat, jen bych rad vedel jestli se to uz nekomu stalo.

Vybod sem se na cestinu, zatim. A zkousel modelovat nicmene po asi 10 minutach prace se v programu neda pracovat. Pokud oznacim nejaky bod oznaci se treba az za 5 sekund a kdyz zmacknu MMB tak trva nekolik vterin nez muzu hybat obrazem. Proste se cely program "seka". Mozna na to ma vliv graficka karta, mam Saphire ATI Radeon 9550 128MB... Nekdy se hlaska o chybe obevi i uprostred prace a cele to spadne. Zkusim jeste verzi 2,33a (mam 2,33) a pak verzi pro Linux. Ale stejne netusim cim to je???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 10:05 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Mohlo by to byt tou graf.kartu od ATI, protoze s ATI mel Blender problemy vzdycky. V HW se moc nevyznam, ale mozna ze by ti mohlo trochu pomoci tohle viewtopic.php?t=1824 .


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 10:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Hm to sem netusil ze s tou kartou budou problemy. To mi mrzi. Uvidim co se da delat. :?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 10:18 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
to imho kartou nebude .... protoze ja mam 9600 a blender mi beha v pohode ......
ja bejt tebou bych skusil
1) reinstall blenderu
2) novy ovladace (pripadne reinstall ovladacu)
3) novy blender (2.37)
:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 10:31 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
Odstranil jsem aspon ten druhy thread bez odpovedi, ktery se tykal toho sameho problemu....

tady je zneni

Sagi píše:
S Blenderem sem ani nezacal animovat. Teda sem vubec nezcal animovat, ale chtel bych se to naucit. Tento program mi pripada vice nez vhodny, predevsim proto ze je free a proto ze je Česky. Zde je ale problem. Na starsim pocitaci s Win98 nastavim v Language/Fonts Cestinu a pod vyberem jazyka jsou 3 tlacitka. Kdyz zmacknu 1. nic se nestane, ale kdyz chci aby me ukazal popisek tak spadne (program provedl neplatnou operaci blabla) a to same se stane kdyz zmacknu 2. nebo 3. tlacitko. Tzn. program spadne vzdy, kdyz ma zobrazit cestinu. Ostatni jazyky bezproblemu funguji a me pride dost absurdni ze zrovna cestina nefunguje. Zkousel se mto i na lepsim pocitaci s Win2000 ale tam to take pada. :(


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Blender-nestabilni
PříspěvekNapsal: úte lis 15, 2005 11:45 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: čtv črc 29, 2004 1:28 am
Příspěvky: 37
Bydliště: Praha
Sagi píše:
Uz sem jednou psal s problemem s cestinou. Nechchi spamovat, jen bych rad vedel jestli se to uz nekomu stalo.


Ano. Me taky na win98 cestina schazovala program. Na win2k uz se mi "jen" nezobrazuji nektere polozky (na linuxu v cestine), ale zustavaji v anglictine. Dopisoval jsem si ohledne toho pred nejakou dobou na foru 3dsceny, ale zadny konstruktivni zaver z toho nevyplynul. A jelikoz je to otazka spis estetiky nez funkcnosti dal jsem to neresil.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv lis 17, 2005 8:14 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Instalaci to asi nebude. Alespon co se tyce cestiny, protoze sem to instaloval 3x pokazde do jineho systemu a v jednom pripade na jiny pocitac. Zkusim tedy jeste reinstal v jednom systemu a novou verzi Blenderu. A pak ovladace na grafiku, mam dojem ze ty co mam sou naky prehistoricky :) Pak dam vedet. Mozna nekomu pomuzu. Doufam ze hlavne sobe :lol:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: ned lis 20, 2005 8:47 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Tak sem stahnul verzi 2,37 a cestinu to vyresilo. V W98 se to porad seka, ale ve W2000 je vse v poradku. Takze je to v pohode. Dik za rady. Budu otravovat dal. :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Funkce Knife
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2005 8:56 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
Nemohl by mi nekdo vysvetlit ten Loopcut? Zkousim reproduktor podle tutorialu ale nak nechapu proc se mi pri rezani delaj novy vertexy. A dalsi mraky funkci nechapu, nevite o necem kde by to bylo nejak prehledne napsany a vysvetleny? Predem dik. Ja zatim zkousel sloupy a goticky oblouk a hral sem si se svetlem. Jen nechapu prirazovani textur, pozadi a vic objektu ve scene.

Nechtelo se mi zakladat novy thread abych nepridelaval moderatorum praci tak snad si toho nekdo vsimne :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2005 10:12 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Co se loopcutu tyce,tak mam takovy dojem ze ta funkce je prave na to aby pridavala dalsi vertexy abys mohl lip manipulovat s meshem :) a dalsi mraky funkci-v nekterych nemam jasno ani ja :),tak rekni co presne nechapes,a budu/budem se snazit ti pomoct..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon lis 21, 2005 11:05 pm 
Offline
.............
.............
Uživatelský avatar

Registrován: ned srp 14, 2005 2:04 pm
Příspěvky: 2372
Bydliště: Klatovsko/Praha
no ja bych ho asi definoval takhle: ten Loopcut aspon me slouzi v jednoduchym "meši" k zahusteni abych dostal presnejsi tvar tak treby mamkostku a kdyz na ni pouziji sub surf tak je z ni skoro koule nu a kdyz tam dam jednou Loopcut tak je z ni vales uz chapes k cemu slouzi?? :wink: :wink:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 8:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
No jasny, takze to je na zhusteni hran. Ale na co je teda ten Subsurf? Vim jak to vypada, ale k cemu se to pouziva? Aby byl objekt zaoblenejsi? Na to nestaci SetSmoth? Takze u toho reproduktoru sem mel zahustit hrany kvuli tomu, aby to nebyla koule, to je jasny. Kde se daji sehnat nejaky textury? Nebo respektive programy na tvoreni textur? A jak to delate? Sijete textury na miru? :oops: sem vazne lama. Mam Blender tejden a umim fakt jen par zakladnich veci, ale libi se mi to ovladani. Jen ty funkce dole v panelech sou dost neprehledny. Clovek tezko pozna co k cemu je dobry...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: .
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 8:30 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
...


Naposledy upravil Sagi dne úte lis 22, 2005 8:39 pm, celkově upraveno 1

Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 8:32 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: pon lis 14, 2005 8:13 pm
Příspěvky: 1017
Bydliště: Plzeň
No jasny, takze to je na zhusteni hran. Ale na co je teda ten Subsurf? Vim jak to vypada, ale k cemu se to pouziva? Aby byl objekt zaoblenejsi? Na to nestaci SetSmoth? Takze u toho reproduktoru sem mel zahustit hrany kvuli tomu, aby to nebyla koule, to je jasny. Kde se daji sehnat nejaky textury? Nebo respektive programy na tvoreni textur? A jak to delate? Sijete textury na miru? :oops: sem vazne lama. Mam Blender tejden a umim fakt jen par zakladnich veci, ale libi se mi to ovladani. Jen ty funkce dole v panelech sou dost neprehledny. Clovek tezko pozna co k cemu je dobry...

Jo a jeste dodatecna otazka. Jaky je rozdil mezi Meshem a NURBSem? Vim ze to jinak vypada, ale proc?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte lis 22, 2005 8:48 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: sob čer 25, 2005 9:34 am
Příspěvky: 369
Bydliště: Dobruška
tady je clanek o SubSurf z blenderwiki (EN) - http://mediawiki.blender.org/index.php/ ... ubsurfaces


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Toto téma je zamknuté. Nemůžete posílat nové příspěvky ani odpovídat na starší.  [ Příspěvků: 79 ]  Přejít na stránku 1, 2, 3, 4, 5, 6  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz