Právě je úte lis 26, 2024 11:22 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Lano, Å¡pagát, provaz apod.
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 9:13 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: pon srp 09, 2004 11:02 am
Příspěvky: 49
Bydliště: PÅ™erov
Rád bych se od vás, jakožto zkuÅ¡ených "blenderistů" dozvÄ›dÄ›l nÄ›jáký jednoduchý způsob vymodelování lana, ale aby to lano se tomu lanu opravdu podobalo a nebyla to spíš jen taková rovná Ä


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 9:46 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
tutoriál si nepamatuju, ale už jsem to řešil...

kroucené lano:

buďto přes -screw- , ale to bude profil tažený po přímce a ohýbat by jsi ho musel ručně, nebo s pomocí latice

tažením profilu po křivce a jeho rotací pomocí IPO... tak získáš jakýkoliv tvar

pletené lano:

vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh...


přesnější postup by asi byl opravdu na menší tutoriál :? , ale pokud si někdo nevzpomene na nějaký odkaz na netu, tak se pokusím sem hodit aspoň to kroucené lano :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 9:53 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
AD píše:
vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh...


Duliverts, ne duplimesh :) A tutoriál není- sem ho tehdy hledal hoodně dlouho, ale ty Tvoje lana jsou beztak to nejlepší, co jsem zatím v téhle oblasti v Blenderu viděl, takže ten postup co popisuješ bude optimální :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 9:55 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 17, 2004 7:39 pm
Příspěvky: 69
Bydliště: Vyškov
a už někdo zkoušel dělat na konci provázku třásně?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:02 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
třásně, nebo spíš roztřepený konec bych osobně asi udělal s pomocí statických particlů


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:09 pm 
Offline
..
..
Uživatelský avatar

Registrován: sob črc 17, 2004 7:39 pm
Příspěvky: 69
Bydliště: Vyškov
a co uzel a pak na něm třásně?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:16 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Silmelote píše:
a co uzel a pak na něm třásně?

Uzel udělej samostatně a pak ho jenom prostě dej na konec lana, kde bude překrývat lano i třásně na místě, kde se spojují:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:19 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
záleží na tom, jak udělalas to lano, ale v nejhorším se to dá vždycky zauzlovat ručně extrudováním a rotací, ale bude to zdlouhavé


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:32 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
AD píše:
záleží na tom, jak udělalas to lano, ale v nejhorším se to dá vždycky zauzlovat ručně extrudováním a rotací, ale bude to zdlouhavé

Na to by šel splácat skript, né snad? Mám se naň vrhnout?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:39 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
klidně, ale jestli toužíš po skriptování, tak by se určitě našli i atraktivnější témata :D


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:45 pm 
Offline
..............
..............

Registrován: úte črc 13, 2004 12:18 am
Příspěvky: 2550
AD píše:
klidně, ale jestli toužíš po skriptování, tak by se určitě našli i atraktivnější témata :D


např.? Rád něco pořádného udělám.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 11, 2004 10:55 pm 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
nebudem to tady ucpávat... pošlu Ti to do soukromých zpráv... 8)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 12, 2004 7:22 am 
Offline
____
____
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 13, 2004 7:58 am
Příspěvky: 717
Bydliště: Prostějov
tol píše:
AD píše:
vytvoříš si základní prvek, který se na laně opakuje a duplikuješ ho na křivku přes duplimesh...


Duliverts, ne duplimesh :) A tutoriál není- sem ho tehdy hledal hoodně dlouho, ale ty Tvoje lana jsou beztak to nejlepší, co jsem zatím v téhle oblasti v Blenderu viděl, takže ten postup co popisuješ bude optimální :)


tak to není ani DupliVerts, ale jde o Dupli Frames ( F7) :D ... omlouvám se za mystifikaci :oops:


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 13 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz