blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Probles s UV map...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1787
Stránka 11

Autor:  Slange [ sob říj 15, 2005 2:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pozri sa do texturovacieho okna. Pod tlacidlom Load image mas Filter. Daj tam co najmensiu hodnotu. :wink:

Autor:  kaucukovnik [ sob říj 15, 2005 9:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Onehda sem videl video a tam UV mapoval cosi s bambulkama a nejakt to rezal MAKE STREAM. To by se ti myslim hodilo :)

Autor:  Vybi [ sob říj 15, 2005 10:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

mrkni se semka:
http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html snad ti to pomuze...metoda LSCM je nahodou hodne dobra, ale musi se ji trochu pomoct :wink:

Autor:  Vybi [ ned říj 16, 2005 9:44 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit? :oops:

Autor:  Slange [ ned říj 16, 2005 10:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Vybi píše:
Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit? :oops:

Alt P

Autor:  kaucukovnik [ ned říj 16, 2005 10:14 am ]
Předmět příspěvku: 

Jj Mark seam. Myslim CTRL+E v edit modu si to muzes rozrezat podle sebe.
NEmam s tim moc zkusenosti ale v tom tutorialu co poslal Vybi to je tez

Autor:  Ragnos [ ned říj 16, 2005 10:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Probles s UV map...

moner píše:
U G_Tauruse Je textura dobe ostrá, detailní.

Ja ty textury míchám efektivně přes stencil efekt. Mám jednu jako základ, další stencil nejčastěji typu musgrave a třetí jako další texturu.

Autor:  K4sp4rov [ pon říj 17, 2005 10:06 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus se podivat na http://blender3d.org/cms/Model_Material ... 397.0.html a tam uplne dole LSCM UV Mappping treba ti to pomuze

Autor:  slajfka [ úte říj 18, 2005 8:14 am ]
Předmět příspěvku: 

No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít :cry:

Autor:  tol [ úte říj 18, 2005 9:45 am ]
Předmět příspěvku: 

slajfka píše:
No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít :cry:


From Window je jedna z metod kalkulace UV- vyber objekt, zmáčkni "f" (aktivace face módu) a pak "u"- vyjede menu a úplně dole je From Window :)

Autor:  jm [ úte říj 18, 2005 9:54 am ]
Předmět příspěvku: 

lscm se snazi vytvorit soumernou uv mapu vzhledem k topologii vertexu v objektu, takze pokud mas na jedne strane vic vertexu, napr. tvoje okna tak se to ti k nim krouti. pokud by si mel celou topologii rozvnomerne rozdelenou tak budes mit i rovnomernou uv mapu.
da se to vyresit i pomoci mark seam. tim si muzes ten objekt rozrezat tak ze ti naonec lscm udela rovnou mapu. sice na nekolik casti ale ty muzes dat dohromady pomoci pin z nabidky UVs.

jm

Autor:  jm [ čtv říj 20, 2005 9:33 am ]
Předmět příspěvku: 

i tak se to da u tvaru jako mas ty.

jm

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/