blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Probles s UV map... http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1787 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Slange [ sob říj 15, 2005 2:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Pozri sa do texturovacieho okna. Pod tlacidlom Load image mas Filter. Daj tam co najmensiu hodnotu. |
Autor: | kaucukovnik [ sob říj 15, 2005 9:07 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Onehda sem videl video a tam UV mapoval cosi s bambulkama a nejakt to rezal MAKE STREAM. To by se ti myslim hodilo |
Autor: | Vybi [ sob říj 15, 2005 10:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mrkni se semka: http://www.grafika.cz/art/3d/clanek726655005.html snad ti to pomuze...metoda LSCM je nahodou hodne dobra, ale musi se ji trochu pomoct |
Autor: | Vybi [ ned říj 16, 2005 9:44 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit? |
Autor: | Slange [ ned říj 16, 2005 10:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi píše: Jo, ja bych k tomu mel taky dotaz... oznacit si stream body a to dovedu, ale na te siti jdou udelat takovy spendliky, body sou oznaceny cervene, da se to odstranit?
Alt P |
Autor: | kaucukovnik [ ned říj 16, 2005 10:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj Mark seam. Myslim CTRL+E v edit modu si to muzes rozrezat podle sebe. NEmam s tim moc zkusenosti ale v tom tutorialu co poslal Vybi to je tez |
Autor: | Ragnos [ ned říj 16, 2005 10:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Probles s UV map... |
moner píše: U G_Tauruse Je textura dobe ostrá, detailní.
Ja ty textury míchám efektivně přes stencil efekt. Mám jednu jako základ, další stencil nejčastěji typu musgrave a třetí jako další texturu. |
Autor: | K4sp4rov [ pon říj 17, 2005 10:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus se podivat na http://blender3d.org/cms/Model_Material ... 397.0.html a tam uplne dole LSCM UV Mappping treba ti to pomuze |
Autor: | slajfka [ úte říj 18, 2005 8:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít |
Autor: | tol [ úte říj 18, 2005 9:45 am ] |
Předmět příspěvku: | |
slajfka píše: No já jsem něco taky zkoušel, ale tu volbu From Window se mi nepovedlo najít
From Window je jedna z metod kalkulace UV- vyber objekt, zmáčkni "f" (aktivace face módu) a pak "u"- vyjede menu a úplně dole je From Window |
Autor: | jm [ úte říj 18, 2005 9:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
lscm se snazi vytvorit soumernou uv mapu vzhledem k topologii vertexu v objektu, takze pokud mas na jedne strane vic vertexu, napr. tvoje okna tak se to ti k nim krouti. pokud by si mel celou topologii rozvnomerne rozdelenou tak budes mit i rovnomernou uv mapu. da se to vyresit i pomoci mark seam. tim si muzes ten objekt rozrezat tak ze ti naonec lscm udela rovnou mapu. sice na nekolik casti ale ty muzes dat dohromady pomoci pin z nabidky UVs. jm |
Autor: | jm [ čtv říj 20, 2005 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | |
i tak se to da u tvaru jako mas ty. jm |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |