blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Otexturovaní výce objektu souÄ
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1757
Stránka 11

Autor:  Jan Železný [ sob říj 08, 2005 11:00 am ]
Předmět příspěvku:  Otexturovaní výce objektu souÄ

No vym zeto de ale jak si nespomenu jednou se mito povedlo.

Autor:  mad_eye [ sob říj 08, 2005 11:09 am ]
Předmět příspěvku: 

Jak to delas ze v kazde vete mas aspon dve hrubky? :lol: Btw. nevim jiste jak to myslis. Neco jako jedna UV mapa na vice objektech?

Autor:  Matajon [ sob říj 08, 2005 11:10 am ]
Předmět příspěvku: 

Podle me jim musis nastavit stejnej material ....

Autor:  Jan Železný [ sob říj 08, 2005 1:00 pm ]
Předmět příspěvku:  No

Ne to je mi jasne ze kdys nastavim kazdy ojekt ten smy material tak toho docilym. Ale u 100 ojeků ... bych klikal na kazdy zvlast. Ale onoto jde na raz.

PS : Cestinu mam primo od BOHA jednou sem napsal ve skole diktat a obratil sem vsechny i-y ucitel malem skocil z okna (A4 plne popsana a tosem se koncentroval abych psal dobre)

Autor:  Slange [ sob říj 08, 2005 1:18 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: No

Jan Železný píše:
Ne to je mi jasne ze kdys nastavim kazdy ojekt ten smy material tak toho docilym. Ale u 100 ojeků ... bych klikal na kazdy zvlast. Ale onoto jde na raz.

PS : Cestinu mam primo od BOHA jednou sem napsal ve skole diktat a obratil sem vsechny i-y ucitel malem skocil z okna (A4 plne popsana a tosem se koncentroval abych psal dobre)


Jej, tak to sme na tom skoro rovnako. :lol:

Oznac jeden objekt a prirad mu material, potom oznac vsetky objekty a oznac ten objekt z materialom ( tak aby bol svetlejsi ),
a potom daj space + object + make links + materials.

Autor:  jm [ sob říj 08, 2005 1:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo cestina, tak tu ovladam akorat v reci. co se tyce psani je to uplne v haji. jeste ze mame pravidla.cz...alel kdo by se na to porad koukal :P

Autor:  Ragnos [ sob říj 08, 2005 3:02 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: No

Slange píše:
Oznac jeden objekt a prirad mu material, potom oznac vsetky objekty a oznac ten objekt z materialom ( tak aby bol svetlejsi ),
a potom daj space + object + make links + materials.


wow :shock: :shock: !!!!! to opravdu jde o tom jsem nemel ani poneti ja vzdycky myslel ze se to musi delat rucne nebo pres spojeni objektu do jednoho meshe.

Autor:  lz [ sob říj 08, 2005 3:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jééé!Vánoce! :) tohle sem už párkrát potřeboval ale musel sem to dělat ručně.....Díky,Slangei!

Autor:  kaucukovnik [ sob říj 08, 2005 6:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

tusim klavesova zkratka CTRL+L

Autor:  Jan Železný [ ned říj 09, 2005 12:33 pm ]
Předmět příspěvku:  no

Diky jste borci. :D

Autor:  kaucukovnik [ ned říj 09, 2005 2:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

...Dovolte mi tvarit se samolibe.... :))
Ja mivam problemy na klavesu na LSCW unwrap (nebo jak se to...).
na 8 pokus to ale vetsinou zvladnu a to jeste pomoci mysi.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/