blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Otexturovanà výce objektu souÄ http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1757 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Jan Železný [ sob říj 08, 2005 11:00 am ] |
Předmět příspěvku: | Otexturovanà výce objektu souÄ |
No vym zeto de ale jak si nespomenu jednou se mito povedlo. |
Autor: | mad_eye [ sob říj 08, 2005 11:09 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jak to delas ze v kazde vete mas aspon dve hrubky? Btw. nevim jiste jak to myslis. Neco jako jedna UV mapa na vice objektech? |
Autor: | Matajon [ sob říj 08, 2005 11:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podle me jim musis nastavit stejnej material .... |
Autor: | Jan Železný [ sob říj 08, 2005 1:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | No |
Ne to je mi jasne ze kdys nastavim kazdy ojekt ten smy material tak toho docilym. Ale u 100 ojeků ... bych klikal na kazdy zvlast. Ale onoto jde na raz. PS : Cestinu mam primo od BOHA jednou sem napsal ve skole diktat a obratil sem vsechny i-y ucitel malem skocil z okna (A4 plne popsana a tosem se koncentroval abych psal dobre) |
Autor: | Slange [ sob říj 08, 2005 1:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: No |
Jan Železný píše: Ne to je mi jasne ze kdys nastavim kazdy ojekt ten smy material tak toho docilym. Ale u 100 ojeků ... bych klikal na kazdy zvlast. Ale onoto jde na raz.
PS : Cestinu mam primo od BOHA jednou sem napsal ve skole diktat a obratil sem vsechny i-y ucitel malem skocil z okna (A4 plne popsana a tosem se koncentroval abych psal dobre) Jej, tak to sme na tom skoro rovnako. Oznac jeden objekt a prirad mu material, potom oznac vsetky objekty a oznac ten objekt z materialom ( tak aby bol svetlejsi ), a potom daj space + object + make links + materials. |
Autor: | jm [ sob říj 08, 2005 1:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo cestina, tak tu ovladam akorat v reci. co se tyce psani je to uplne v haji. jeste ze mame pravidla.cz...alel kdo by se na to porad koukal |
Autor: | Ragnos [ sob říj 08, 2005 3:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: No |
Slange píše: Oznac jeden objekt a prirad mu material, potom oznac vsetky objekty a oznac ten objekt z materialom ( tak aby bol svetlejsi ),
a potom daj space + object + make links + materials. wow !!!!! to opravdu jde o tom jsem nemel ani poneti ja vzdycky myslel ze se to musi delat rucne nebo pres spojeni objektu do jednoho meshe. |
Autor: | lz [ sob říj 08, 2005 3:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jééé!Vánoce! tohle sem už párkrát potřeboval ale musel sem to dělat ručně.....Díky,Slangei! |
Autor: | kaucukovnik [ sob říj 08, 2005 6:02 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tusim klavesova zkratka CTRL+L |
Autor: | Jan Železný [ ned říj 09, 2005 12:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | no |
Diky jste borci. |
Autor: | kaucukovnik [ ned říj 09, 2005 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
...Dovolte mi tvarit se samolibe.... ) Ja mivam problemy na klavesu na LSCW unwrap (nebo jak se to...). na 8 pokus to ale vetsinou zvladnu a to jeste pomoci mysi. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |