blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Nataceni proceduralnich textur
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1723
Stránka 11

Autor:  Pitris [ úte zář 27, 2005 12:21 pm ]
Předmět příspěvku:  Nataceni proceduralnich textur

Rad bych vedel, jak se daji natacet proceduralni textury vuci objektu. Tak napriklad textura wood (bez turbulence - sikme cary vzhuru pod uhlem 45st). Jak ji namapovat na objet, aby byla vodorovne?
Zatim to resim postupem:
1)TAB - do edit modu
2)Akey - vyberu vsechny vertexy
3)Rkey - natocim treba o 45st
4)TAB - opustim edit mode
5)Rkey natocim objekt o stejny uhel, ale opacnym smerem...

Existuje nejaky jiny jednoduzsi postup? Dekuji.

Autor:  Ash [ úte zář 27, 2005 1:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nastav mapovanie textúry typu Object a priraď mu objekt (najlepšie Empty), ktorým budeš mapovanie riadiť (posunom objektu posunieš textúru, rotáciou ju otočíš, zmenou veľkosti zväčšíš/zmenšíš).

Autor:  Pitris [ úte zář 27, 2005 2:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

Good idea :-D. Dekuji.

Autor:  Ethee [ pát úno 03, 2006 4:22 pm ]
Předmět příspěvku: 

zdravim,

rad by som nadviazal na vyssie uvedene otazkou:

mam vytvoreny objekt, ku ktoremu som priradil material s proceduralnou texturou tvorenou niekolkymi vrstvami (kanalmi), pricom niektore textury (na svojom kanaly) maju zaciatok vztiahnuty k danemu objektu a ine k vlastnym Empty objektom. Vysledok je uspokojivy, ale len na danom objekte. Ak ho zduplikujem a priradim tomuto novemu objektu ten isty material, bude vyzerat inak, nakolko Empty objekty lezia v povodnej polohe.
Ako dosiahnut identicku kopiu objektu aj s texturou, bez toho aby som kopii objektu priradil aj kopiu materialu s rovnakymi parametrami plus kopie vsetkych empty objektov ?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/