blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Nataceni proceduralnich textur http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1723 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Pitris [ úte zář 27, 2005 12:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | Nataceni proceduralnich textur |
Rad bych vedel, jak se daji natacet proceduralni textury vuci objektu. Tak napriklad textura wood (bez turbulence - sikme cary vzhuru pod uhlem 45st). Jak ji namapovat na objet, aby byla vodorovne? Zatim to resim postupem: 1)TAB - do edit modu 2)Akey - vyberu vsechny vertexy 3)Rkey - natocim treba o 45st 4)TAB - opustim edit mode 5)Rkey natocim objekt o stejny uhel, ale opacnym smerem... Existuje nejaky jiny jednoduzsi postup? Dekuji. |
Autor: | Ash [ úte zář 27, 2005 1:32 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Nastav mapovanie textúry typu Object a priraď mu objekt (najlepšie Empty), ktorým budeš mapovanie riadiť (posunom objektu posunieš textúru, rotáciou ju otočíš, zmenou veľkosti zväčšíš/zmenšíš). |
Autor: | Pitris [ úte zář 27, 2005 2:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Good idea ![]() |
Autor: | Ethee [ pát úno 03, 2006 4:22 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zdravim, rad by som nadviazal na vyssie uvedene otazkou: mam vytvoreny objekt, ku ktoremu som priradil material s proceduralnou texturou tvorenou niekolkymi vrstvami (kanalmi), pricom niektore textury (na svojom kanaly) maju zaciatok vztiahnuty k danemu objektu a ine k vlastnym Empty objektom. Vysledok je uspokojivy, ale len na danom objekte. Ak ho zduplikujem a priradim tomuto novemu objektu ten isty material, bude vyzerat inak, nakolko Empty objekty lezia v povodnej polohe. Ako dosiahnut identicku kopiu objektu aj s texturou, bez toho aby som kopii objektu priradil aj kopiu materialu s rovnakymi parametrami plus kopie vsetkych empty objektov ? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |