blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
VIZUALIZACE z importovaného DXF http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1689 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | tol [ pon zář 19, 2005 2:57 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Co mám z DXF importem zkušenosti, tak tam bývá spousta vertexů zdvojená, takže takovým obvyklým krokem bývá jejich odstranění . Provedeš to vyselektováním všech vertexů ve scéně (a) a klepnutím na tlačítko RemDoubles v editing buttons (F9) Další operací může být rozdělení složitého objektu (pokud celou scénu importuješ jako jeden objekt do Blenderu) na několik objektů. To provedeš vyselektováním vertexů, které mají tvořit samostatný objekt a stisknutím klávesy p (separate). Ad normály- přepočítáš je klávesovou zkratkou Ctrl+n (recalculate normals outside) nebo Ctrl+Shift+n (recalculate normals inside). Je možné tyto operace aplikovat i jen na výběr faců. |
Autor: | jm [ pon zář 19, 2005 3:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
problem je ze muzes mit nektere vertexi hone blizko a pak ti to slouzi vertexi i tam kde nechces. zvetsi si ten objekt co to jde a pak dej remove doubles, vertexi co lezej na sobe budou lezet na sobe a ty se ti vyhodej a to co je blizko se ti nevyhodi. samozrejme muzes zmensit roztec v remove doubles, ale jak muze clovek odhadnout spravnou miru ? recalculate normals funguje ale nekdy to dela bordel. zalezi jak si ten model modeloaval, jak ho mas cistej, jestli je nonmainfold nebo neee. uvidis, kdyz budou normaly tak jak potrebujes tak je to v pohode, jestli ne doporucuju vyexportovat dily samostatne a ty vycistit od zdvojenejch a pak to sesadit, coz se ti udela samo pokud nekam ty objekty pri exportu nehodis, napriklad nevycentrujes..... chce si to pohrat. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |