blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Rozmazana textura s alfou
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1678
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ sob zář 17, 2005 9:59 pm ]
Předmět příspěvku:  Rozmazana textura s alfou

Nevite nahodou jak mam udelat to aby mi textura s alphou nebyla rozmazana antialiasingem?

mam stromek ve scene 3d a ten jsem vyrenderoval zvlast s alpha kanalem a pouzil kvuli narocnosti na plane, takze vypada uplne stejne jako puvodni ale je rozmazany osou, kdyz ji vypnu tak je o.k. ale okoli ma hrbolate hrany. podotykam full osu nemam aktivovanou. :?

Autor:  tol [ sob zář 17, 2005 10:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zkus parametr Filter v texture buttons-mělo by se jím dát regulovat ostrost/rozmazanost image textury :) A taky je tam v týchž buttonech parametr Anti (antialiasing)

Autor:  Ragnos [ sob zář 17, 2005 10:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Filter jsem zkousel, ale nepomohl. A to tlacitko v Image Anti taky bohuzel ne. Nejlip proste ten stromek vypada bez antialiasingu az na zbytek sceny. diky za snahu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/