blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

převod do meshe?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1669
Stránka 11

Autor:  Blitz [ čtv zář 15, 2005 6:21 pm ]
Předmět příspěvku:  převod do meshe?

hoj, potřebuju mesh deformovaný armaturama převést čistě do meshe...je na to nějaká zkratka? jsem zkoušel všechno možný nezadařilo se...

Autor:  Slange [ čtv zář 15, 2005 6:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

V terajsej verzii neviem, ale v novom CVS Blenderi by to malo ist. V modifikatoroch sa objavili aj tlacidla apply. :wink:

Autor:  iIN [ čtv zář 15, 2005 6:44 pm ]
Předmět příspěvku: 

V ďalšej verzii, zatiaľ iba skriptom..

Autor:  Blitz [ čtv zář 15, 2005 7:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

hm tu jsem zatím nezkoušel..máte někdo při ruce ten scritpt nebo budu nucen googlovat?

Autor:  Vybi [ čtv zář 15, 2005 8:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neni to nejak ctrl+alt+a?

Autor:  iIN [ čtv zář 15, 2005 8:55 pm ]
Předmět příspěvku: 

Blitz píše:
hm tu jsem zatím nezkoušel..máte někdo při ruce ten scritpt nebo budu nucen googlovat?


googlovat nie, uz sa to tu preberalo niekde na fore, prinajhorsom elysiun sekcia skripty..

Autor:  Blitz [ pát zář 16, 2005 6:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

no tak já googlovat myslim obrazně, googlovat už je pro mě "vyhledávat" :wink:

každopádně dík, kouknu.

Autor:  jm [ sob zář 17, 2005 9:36 am ]
Předmět příspěvku: 

Kód:
#!BPY

#""" Registration info for Blender menus: <- these words are ignored
#Name: 'FixfromArmature'
#Blender: 232
#Group: 'Misc'
#Tip: 'Fix armature deformation.'
#"""
#----------------------------------------------
# jm soler  05/2004 :   'FixfromArmature'
#----------------------------------------------
# Page officielle :
#   http://jmsoler.free.fr/util/blenderfile/py/fixfromarmature.py
# Communiquer les problemes et erreurs sur:
#   http://www.zoo-logique.org/3D.Blender/newsportal/thread.php?group=3D.Blender
#---------------------------------------------

import Blender
try:
  Ozero=Blender.Object.GetSelected()[0]
  nomdelobjet=Ozero.getName()
  Mesh=Blender.NMesh.GetRawFromObject(nomdelobjet)
  Obis = Blender.Object.New ('Mesh')
  Obis.link(Mesh)
  Obis.setSize(Ozero.getSize())
  Obis.setEuler(Ozero.getEuler())
  Obis.setLocation(Ozero.getMatrix()[3][0:3])
  scene = Blender.Scene.getCurrent()
  scene.link (Obis)
except:
  print "not a mesh or no object selected"

Autor:  Blitz [ sob zář 17, 2005 11:35 am ]
Předmět příspěvku: 

jm fakt dík..ale já už sáhnul po BFku...tam je to fakt luxusní....bych u něj i zůstal ale je to pořád nějak moc nestabilní:(

ty vychytávky okolo kostí jsou boží....

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/