blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
převod do meshe? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1669 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Blitz [ čtv zář 15, 2005 6:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | převod do meshe? |
hoj, potřebuju mesh deformovaný armaturama převést čistě do meshe...je na to nějaká zkratka? jsem zkoušel všechno možný nezadařilo se... |
Autor: | Slange [ čtv zář 15, 2005 6:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V terajsej verzii neviem, ale v novom CVS Blenderi by to malo ist. V modifikatoroch sa objavili aj tlacidla apply. |
Autor: | iIN [ čtv zář 15, 2005 6:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
V ďalšej verzii, zatiaľ iba skriptom.. |
Autor: | Blitz [ čtv zář 15, 2005 7:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
hm tu jsem zatím nezkoušel..máte někdo při ruce ten scritpt nebo budu nucen googlovat? |
Autor: | Vybi [ čtv zář 15, 2005 8:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neni to nejak ctrl+alt+a? |
Autor: | iIN [ čtv zář 15, 2005 8:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Blitz píše: hm tu jsem zatím nezkoušel..máte někdo při ruce ten scritpt nebo budu nucen googlovat?
googlovat nie, uz sa to tu preberalo niekde na fore, prinajhorsom elysiun sekcia skripty.. |
Autor: | Blitz [ pát zář 16, 2005 6:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
no tak já googlovat myslim obrazně, googlovat už je pro mě "vyhledávat" každopádně dík, kouknu. |
Autor: | jm [ sob zář 17, 2005 9:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kód: #!BPY
#""" Registration info for Blender menus: <- these words are ignored #Name: 'FixfromArmature' #Blender: 232 #Group: 'Misc' #Tip: 'Fix armature deformation.' #""" #---------------------------------------------- # jm soler 05/2004 : 'FixfromArmature' #---------------------------------------------- # Page officielle : # http://jmsoler.free.fr/util/blenderfile/py/fixfromarmature.py # Communiquer les problemes et erreurs sur: # http://www.zoo-logique.org/3D.Blender/newsportal/thread.php?group=3D.Blender #--------------------------------------------- import Blender try: Ozero=Blender.Object.GetSelected()[0] nomdelobjet=Ozero.getName() Mesh=Blender.NMesh.GetRawFromObject(nomdelobjet) Obis = Blender.Object.New ('Mesh') Obis.link(Mesh) Obis.setSize(Ozero.getSize()) Obis.setEuler(Ozero.getEuler()) Obis.setLocation(Ozero.getMatrix()[3][0:3]) scene = Blender.Scene.getCurrent() scene.link (Obis) except: print "not a mesh or no object selected" |
Autor: | Blitz [ sob zář 17, 2005 11:35 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm fakt dík..ale já už sáhnul po BFku...tam je to fakt luxusní....bych u něj i zůstal ale je to pořád nějak moc nestabilní:( ty vychytávky okolo kostí jsou boží.... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |