blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hloubka ostrosti ? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1659 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | YossXXII [ stř zář 14, 2005 3:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | Hloubka ostrosti ? |
neprocházel jsem vÅ¡echny dotazy a odpovÄ›di, kdyžtak mÄ› jenom praÅ¡Å¥e, ale dá se pracovat s blenderovskou kamerou a jejà hloubkou ostrosti (napÅ™. popÅ™edà rozostÅ™ené a druhý plán ostrý). nebo je to jenom renderem ( tÅ™eba nÄ›jaký externÃ) ? DÃky za každý nasmÄ›rovánÃ, Yoss |
Autor: | tol [ stř zář 14, 2005 3:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jedna z možností je zde: http://www.elysiun.com/forum/viewtopic. ... hlight=dof Dalším způsobem je trik s Mblurem a zanimovanou kamerou, byl na to myslím i tutoriál na Elysiu, ale ta sekce je už pryč... Každopádně JM tu o něm už někde tuším psal a to i s postupem, zkus pohledat:) |
Autor: | Ash [ stř zář 14, 2005 3:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zblur je sequencer filter určený na hĺbku ostrosti. Nachádza sa v balíku pluginov pre windows na blenderovských stránkach. |
Autor: | Vybi [ stř zář 14, 2005 7:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Asi sem pako, ale ja sem to moc nepocopil...nevysvetli to nekdo polopaticky, jak treba zaostrit na jeden objekt, na jeden vertex nebo na jeden empty? Docela by se mi to hodilo...pls |
Autor: | YossXXII [ pát zář 16, 2005 9:40 am ] |
Předmět příspěvku: | Já to taky nechápu |
je to nějaký skript v Pythonu? nebo se aktivuje nějaký button v menu? |
Autor: | tol [ pát zář 16, 2005 9:59 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Já to taky nechápu |
YossXXII píše: je to nějaký skript v Pythonu? nebo se aktivuje nějaký button v menu?
Ne, je to sequencer plugin (Zblur) - v tom tutorialu, co jsem Ti linkoval je to všechno popsané a je tam i link na ten plugin... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |