blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Látka http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=165 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Silmelote [ úte srp 10, 2004 9:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | Látka |
pracuju na tom zátiší a mám stále problém s látkou. udělala jsem podstavce nestejně velké a teď bych je potřebovala pokrýt lesklou saténovou látkou a na ně naaranžovat předměty. modelování té látky už mi celkem jde, za chvíli je přikryju zhruba tak, jak jsem si představovala (čím to, že to nikdy nevyjde přesně tak, jak si člověk představuje ), ale když se na to podívám v renderu, tak to vypadá jak přelitý nějakou umělou hmotou. jak to udělat, aby to vypadalo jako látka? |
Autor: | Ragnos [ úte srp 10, 2004 9:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Látka |
Silmelote píše: pracuju na tom zátiší a mám stále problém s látkou. udělala jsem podstavce nestejně velké a teď bych je potřebovala pokrýt lesklou saténovou látkou a na ně naaranžovat předměty. modelování té látky už mi celkem jde, za chvíli je přikryju zhruba tak, jak jsem si představovala (čím to, že to nikdy nevyjde přesně tak, jak si člověk představuje ), ale když se na to podívám v renderu, tak to vypadá jak přelitý nějakou umělou hmotou. jak to udělat, aby to vypadalo jako látka?
Chce si to nejspíše pohrát s diffusion shadery v material butons a určitě jiné nasvícení by tomu mohlo pomoci. Popravdě se těžko radí, když nevím jak máš rozvrhnutou scénu nebo aspoň ukázkový render. |
Autor: | Jan Železný [ úte srp 10, 2004 9:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | Tak takhle. |
Kdybys pÅ™iložil obrázek možná by sme poradili. On dokonce existuje skrypt na látky ale nepodaÅ™ilo se miho spustit. UÄ |
Autor: | AD [ stř srp 11, 2004 7:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
nejsem si jistý tou umělou hmotou, ale asi to bude chtít upravit nastavení materiálů a možná i nějaká ta textura.... ...počkám si na ten obrázek |
Autor: | tol [ stř srp 11, 2004 8:04 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Silmelote: Na saténovou látku je dobré použít Diffusion shader: Oren nayar a pohrát si s Roughness Specularity shader: Blinn (v jeho dokumentaci je přímo satén, hedvábí apod. uváděno jako příklad nejčastějšího použití ) Kdybys to nemohla najít, tak je to v materiálech v paletce Shader, pro podrobnější popis se koukni na poslední (nebo prostřední?- sakra ta moje paměť ) můj tutoriál o dělání mučírny (Tvorba backgroundu pro adventuru) |
Autor: | Silmelote [ stř srp 11, 2004 8:35 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tol píše: Silmelote: Na saténovou látku je dobré použít
Diffusion shader: Oren nayar a pohrát si s Roughness Specularity shader: Blinn (v jeho dokumentaci je přímo satén, hedvábí apod. uváděno jako příklad nejčastějšího použití ) Kdybys to nemohla najít, tak je to v materiálech v paletce Shader, pro podrobnější popis se koukni na poslední (nebo prostřední?- sakra ta moje paměť ) můj tutoriál o dělání mučírny (Tvorba backgroundu pro adventuru) díky, to vyzkouším, když to nepomůže, tak to sem hodím |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |