blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Scale jednotlivych facu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1637 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ pát zář 09, 2005 11:57 am ] |
Předmět příspěvku: | Scale jednotlivych facu |
Existuje v Blenderu scale jednotlivych facu jako ve Wings3D? Myslim aby nesli facy k sobe pri scalu,ale scalovali se do jejich stredu nebo ven...v hodne pripadech by mi to pomohlo, napriklad pri extrudovani dvou vezi tanku a jejich scalovani, abych to nemusel delat od oka pro jednu a pak druhou vez... |
Autor: | mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
alt+s |
Autor: | jm [ pát zář 09, 2005 12:16 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
myslel sem ze by to melo jit s zapnutim individualnich bodu)individual point) ale nejak mi to v 2.37 nebezi. driv to ale slo...mozna mam neco blbe nastavene. ...aha tak ono to jde akorat to museji byt 2 separatni objekty, v edit modu to nedela co bych predpokladal. |
Autor: | mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je jediny co me napada, ale nebude to plne ono. |
Autor: | mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jinak control(popr. control+shift) a vesele pocitat pocet resizu. |
Autor: | Ragnos [ pát zář 09, 2005 1:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye píše: jinak control(popr. control+shift) a vesele pocitat pocet resizu.
tak jsem delal ty diry v tom odstavnovaci co jsem ti poslal, je to sice technika, ale tenhle scale co popisuji by to zrychlil 30 krat, ne li vice v tomhle pripadu s tim odstavnovacem.... to alt+s to neni, to znam..to v podstate jenom scaluje podle normal.... |
Autor: | Ragnos [ pát zář 09, 2005 1:48 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: ...aha tak ono to jde akorat to museji byt 2 separatni objekty, v edit modu to nedela co bych predpokladal.
taky jsem to zkousel, skoda ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |