blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Scale jednotlivych facu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1637
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ pát zář 09, 2005 11:57 am ]
Předmět příspěvku:  Scale jednotlivych facu

Existuje v Blenderu scale jednotlivych facu jako ve Wings3D? Myslim aby nesli facy k sobe pri scalu,ale scalovali se do jejich stredu nebo ven...v hodne pripadech by mi to pomohlo, napriklad pri extrudovani dvou vezi tanku a jejich scalovani, abych to nemusel delat od oka pro jednu a pak druhou vez...

Autor:  mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

alt+s

Autor:  jm [ pát zář 09, 2005 12:16 pm ]
Předmět příspěvku: 

myslel sem ze by to melo jit s zapnutim individualnich bodu)individual point) ale nejak mi to v 2.37 nebezi. driv to ale slo...mozna mam neco blbe nastavene.

...aha tak ono to jde akorat to museji byt 2 separatni objekty, v edit modu to nedela co bych predpokladal.

Autor:  mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je jediny co me napada, ale nebude to plne ono.

Autor:  mad_eye [ pát zář 09, 2005 12:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

jinak control(popr. control+shift) a vesele pocitat pocet resizu.

Autor:  Ragnos [ pát zář 09, 2005 1:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye píše:
jinak control(popr. control+shift) a vesele pocitat pocet resizu.

tak jsem delal ty diry v tom odstavnovaci co jsem ti poslal, je to sice technika, ale tenhle scale co popisuji by to zrychlil 30 krat, ne li vice v tomhle pripadu s tim odstavnovacem....

to alt+s to neni, to znam..to v podstate jenom scaluje podle normal....

Autor:  Ragnos [ pát zář 09, 2005 1:48 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
...aha tak ono to jde akorat to museji byt 2 separatni objekty, v edit modu to nedela co bych predpokladal.

taky jsem to zkousel, skoda :?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/