blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Noise button http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1633 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | LukasT [ stř zář 07, 2005 3:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | Noise button |
Ahoj, mam problem s modelovanim pomocou noise button. Postup nasledovny: vlozim do sceny Plane,pridam mu novy material,pridam novu texturu (cierno-bielu),namapujem ju tak ako si zelam (aby bola pekne uprostred),spravim testovaci render ci to sedi,a potom sa prepnem do edit mode,subdivide dam tak 5-6 krat a klikam na noise x-krat. Cakal som ze vertexy z bielych miest ostanu na svojich miestach a tmave miesta sa znizia/zvysia...ale nejak sa to chova uplne divne. Skor sa mi zda ze nastavenie textury noise ignoruje a berie stale Glob namiesto Orto.Skuste tento postup a odpiste mi vase skusenosti,ak sa vam da... Cuz |
Autor: | Ragnos [ pát zář 09, 2005 10:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja jsem udelal presne to co tady popisujes a funguje mi to bez problemu....tak nevim v cem je problem |
Autor: | Genom [ pát zář 09, 2005 2:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Mě to taky funguje dobře... |
Autor: | Jokem [ pát zář 09, 2005 3:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zkus na tom plane pouzit nejdriv uplne jednoduchou texturu. Ja jsem nejdriv vyzkousel tex. wood/ring a taky se mi zdalo ze to nejni vono. Pak jsem pouzil "proverenou sachovnici" 2x2 a tam se ty posuny ukazaly krasne prehledne. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |