blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Wire zobrazenie http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1612 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Spacewolf [ sob zář 03, 2005 11:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Dá se u objektu vytvoÅ™it jak sÃÅ¥ "wire" ale zároveň s výplnà "face", ale bez použità doplikace?? |
Autor: | 6xx [ ned zář 04, 2005 10:29 am ] |
Předmět příspěvku: | |
huuustyyyyyy 2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to |
Autor: | Spacewolf [ ned zář 04, 2005 8:58 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: huuustyyyyyy
2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to Já myslÃm jako v renderu... Je ten návod na to?? Ale nemůžu najÃt ten edge select... |
Autor: | dogfood [ ned zář 04, 2005 9:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx píše: huuustyyyyyy
2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to V pripade subsurfnuteho modelu treba eÅ¡te zapnúť Optimal, to je pod subsurfom. Edge select je na tom istom paneli, kde aj manipulátory a na tom istom paneli nájdeÅ¡ aj tlaÄ |
Autor: | Spacewolf [ ned zář 04, 2005 9:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Už to zvýraznuje edgi ale jen na krajÃch faců a ne uprostÅ™ed.. |
Autor: | Spacewolf [ ned zář 04, 2005 10:11 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Tady pÅ™ikládám obrázek, Ä
|
Autor: | iIN [ pon zář 05, 2005 7:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
V nastaveniach Edge (Edge settings) zaškrtni All.. Osobne ale viac uznávam duplikáciu.. |
Autor: | dogfood [ pon zář 05, 2005 1:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja som myslel toto |
Autor: | Spacewolf [ úte zář 06, 2005 10:11 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
Pěkný ale vyšlo mi tohle... Ale je to jen zobrazenà okna a ne render se svetlem...
|
Autor: | jankoš [ stř zář 07, 2005 1:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych řek, žes nezapl solid zobrazení, v tom menu s "krychličkama", jinak klávesa Z |
Autor: | 6xx [ stř zář 07, 2005 2:01 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo a vypni zobrazeni normal, tohle vypada blbe a chaoticky |
Autor: | Spacewolf [ stř zář 07, 2005 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No hoši nic proti ale mě připadá že v renderu to fakt vypadá jinak než na pracovnà ploše... |
Autor: | martastain [ čtv zář 08, 2005 5:51 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A co myslite. Dal by se nejak vyblenderovat ten styl, co ma ted ve splashi nova Maya? |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |