blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Wire zobrazenie
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1612
Stránka 11

Autor:  Spacewolf [ sob zář 03, 2005 11:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

Dá se u objektu vytvořit jak síť "wire" ale zároveň s výplní "face", ale bez použití doplikace??

Autor:  6xx [ ned zář 04, 2005 10:29 am ]
Předmět příspěvku: 

huuustyyyyyy :D :shock:
2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to :idea:

Autor:  Spacewolf [ ned zář 04, 2005 8:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
huuustyyyyyy :D :shock:
2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to :idea:


Já myslím jako v renderu...
Je ten návod na to??
Ale nemůžu najít ten edge select...

Autor:  dogfood [ ned zář 04, 2005 9:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx píše:
huuustyyyyyy :D :shock:
2 Spacewolf: stacilo by vlizt do editacniho modu zapnout solid zobrazeni a dat edge select a mas to :idea:

V pripade subsurfnuteho modelu treba ešte zapnúť Optimal, to je pod subsurfom.
Edge select je na tom istom paneli, kde aj manipulátory a na tom istom paneli nájdeÅ¡ aj tlaÄ

Autor:  Spacewolf [ ned zář 04, 2005 9:27 pm ]
Předmět příspěvku: 

Už to zvýraznuje edgi ale jen na krajích faců a ne uprostřed..

Autor:  Spacewolf [ ned zář 04, 2005 10:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Tady pÅ™ikládám obrázek, Ä

Přílohy:
wd5.jpg
wd5.jpg [ 15.78 KiB | Zobrazeno 785 krát ]

Autor:  iIN [ pon zář 05, 2005 7:17 am ]
Předmět příspěvku: 

V nastaveniach Edge (Edge settings) zaškrtni All.. Osobne ale viac uznávam duplikáciu..

Autor:  dogfood [ pon zář 05, 2005 1:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja som myslel toto
Obrázek

Autor:  Spacewolf [ úte zář 06, 2005 10:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Pěkný ale vyšlo mi tohle...
Ale je to jen zobrazení okna a ne render se svetlem...

Přílohy:
xw6.jpg
xw6.jpg [ 35.26 KiB | Zobrazeno 733 krát ]

Autor:  jankoš [ stř zář 07, 2005 1:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych řek, žes nezapl solid zobrazení, v tom menu s "krychličkama", jinak klávesa Z :wink:

Autor:  6xx [ stř zář 07, 2005 2:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo a vypni zobrazeni normal, tohle vypada blbe a chaoticky

Autor:  Spacewolf [ stř zář 07, 2005 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

No hoši nic proti ale mě připadá že v renderu to fakt vypadá jinak než na pracovní ploše...

Autor:  martastain [ čtv zář 08, 2005 5:51 pm ]
Předmět příspěvku: 

A co myslite. Dal by se nejak vyblenderovat ten styl, co ma ted ve splashi nova Maya?

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/