blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Hlava http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1594 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Vybi [ sob zář 03, 2005 12:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | Hlava |
Potreboval bych poradit, jestli jde pri modelovani hlavy nejak zajistit, ze kdyz na jedne pulce hlavy vyberu nejaky vertexy, aby se selectovali i na druhe pulce hlavy a defakto vsechny editace na jedne pulce byli i na druhe pulce...videl sem to v jednym tutosu, ale nevim, jak toho dosahnout... ![]() ![]() |
Autor: | mad_eye [ sob zář 03, 2005 12:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Hlava |
Vybi píše: Potreboval bych poradit, jestli jde pri modelovani hlavy nejak zajistit, ze kdyz na jedne pulce hlavy vyberu nejaky vertexy, aby se selectovali i na druhe pulce hlavy a defakto vsechny editace na jedne pulce byli i na druhe pulce...videl sem to v jednym tutosu, ale nevim, jak toho dosahnout...
![]() ![]() vezmes pulku meshe, a v object modu stisknes alt+d vznikne provazany duplikat, ten si pak muzes prevratit podle osy a dat na prislusny misto. |
Autor: | Vybi [ sob zář 03, 2005 12:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Skveli, to sem potreboval...btw, nevyvyjis nahodou blender, ze toho tolik znas? ![]() |
Autor: | Slange [ sob zář 03, 2005 1:10 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vybi píše: Skveli, to sem potreboval...btw, nevyvyjis nahodou blender, ze toho tolik znas?
![]() Z nasej komunity je vyvojarom iba Jiri, teda ak nepocitam niektorych ludi co pisu scripty. ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |