blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Zaoblování-EDIT + "vyřezávání"
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1591
Stránka 12

Autor:  lz [ pát zář 02, 2005 10:06 pm ]
Předmět příspěvku:  Zaoblování-EDIT + "vyřezávání"

Další lama dotaz-čím nejlíp zaoblit hrany objektu,popř. jakým způsobem to děláte vy.jde mi o to abych třeba zaoblil hrany karoserie,takže ne moc,jen trochu,aby to vypadalo realisticky.Dík

lz

Autor:  Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja bych rek ze to zalezi hodne na tom jakou cast delas ja napriklad kdyz sem si zkousel uelat jen zaklad auta plasty a narazniky tak sem to zaobloval prez sub surf :lol: :lol: a vypadalo to docela dobre, ale mam co radit kdyz sem zacatecnik PS:udelam to znovu a pak ti poslu render :lol: :lol: aby si mi veril :lol:

Autor:  lz [ pát zář 02, 2005 10:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych potřeboval zaoblit ohy karoserie-prostě aby tam nebyla hrana ale jemnej ohyb jako v reálu.Jinak sem mírně pokročilejk začátečník-viz www.webpark.cz/2D3D :) není tam všechno,zatím.

Autor:  jm [ pát zář 02, 2005 10:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.

Autor:  lz [ pát zář 02, 2005 10:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

AHA :!: díky.Ale ještě sem tu něco zaslechl o "bevel" :?: co to umí a kde to najdu?

Autor:  Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:29 pm ]
Předmět příspěvku: 

bevel ti v pod urcitym uhlem a v urcitej vzdalenosti zkosi hrany a jinak w a bevel :wink: :wink: tohle uz vim :wink: jedna z mala veci

Autor:  Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:56 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady mas ten dernder ale je s chybou :lol: :lol: je to jan prah s palstovyma blatnikam (takovej set co se napriklad da koupit na favoryta) :lol: :lol:

Přílohy:
prah s chybou.jpg
prah s chybou.jpg [ 17.85 KiB | Zobrazeno 1064 krát ]

Autor:  xixixao [ sob zář 03, 2005 2:17 am ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.


Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel...

Autor:  lz [ sob zář 03, 2005 8:16 am ]
Předmět příspěvku: 

Kuju!To Bumpkin :todle že je na favorita :?:

Autor:  lz [ sob zář 03, 2005 8:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Bevel je přesně to co sem potřeboval....ještě jednou díky :!:

Autor:  lz [ sob zář 03, 2005 9:14 am ]
Předmět příspěvku: 

Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?

Autor:  jankoš [ sob zář 03, 2005 9:36 am ]
Předmět příspěvku: 

lz píše:
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?

Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý), vybereš ten kruh a plane, stiskneš w a trochu si s tím hraj (sám to moc nechápu :oops: )

Další způsob je, že vytvoříš bezier circle, stiskneš (musíš v editmodu vyselektovat všechny kontrolní body) V a uprav si na čtverec.Musíš mít uzavřenou oblast.pak vlož (do té samé, do editmodu) další bezierovo kolečko a pohybuj s ním přes ten plane.Předtím si vlez do solid mode zobrazení abys něco viděl.až umístíš kolečko, kam chceš, vyjeď z editmodu a převeď křivku pomocí ALT+C na mesh.Snad sem se vyjádřil srozumitelně...

Autor:  lz [ sob zář 03, 2005 9:46 am ]
Předmět příspěvku: 

Jj,vyjádřil ses,ale kdybych potřeboval takhle udělat blatník pude to ??

Autor:  cpt.Hollister [ sob zář 03, 2005 10:06 am ]
Předmět příspěvku: 

xixixao píše:
jm píše:
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.


Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel...


ale je... musíš být v object modu

Autor:  Slange [ sob zář 03, 2005 10:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Elbow píše:
lz píše:
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?

Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý)


O booleanse to uz velmi neplati. Na vyvojarskom fore sa da stiahnut jedna testovaca verzia. Funguje fakt velmi dobre :D ( uz to nehadze same nepotrebne facy ), ale zatial to strasne casto pada. :(

http://www.blender.org/forum/viewtopic.php?t=6872

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/