blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zaoblování-EDIT + "vyřezávání" http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1591 |
Stránka 1 z 2 |
Autor: | lz [ pát zář 02, 2005 10:06 pm ] |
Předmět příspěvku: | Zaoblování-EDIT + "vyřezávání" |
Další lama dotaz-čím nejlíp zaoblit hrany objektu,popř. jakým způsobem to děláte vy.jde mi o to abych třeba zaoblil hrany karoserie,takže ne moc,jen trochu,aby to vypadalo realisticky.Dík lz |
Autor: | Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja bych rek ze to zalezi hodne na tom jakou cast delas ja napriklad kdyz sem si zkousel uelat jen zaklad auta plasty a narazniky tak sem to zaobloval prez sub surf a vypadalo to docela dobre, ale mam co radit kdyz sem zacatecnik PS:udelam to znovu a pak ti poslu render aby si mi veril |
Autor: | lz [ pát zář 02, 2005 10:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych potřeboval zaoblit ohy karoserie-prostě aby tam nebyla hrana ale jemnej ohyb jako v reálu.Jinak sem mírně pokročilejk začátečník-viz www.webpark.cz/2D3D není tam všechno,zatím. |
Autor: | jm [ pát zář 02, 2005 10:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf. |
Autor: | lz [ pát zář 02, 2005 10:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
AHA díky.Ale ještě sem tu něco zaslechl o "bevel" co to umí a kde to najdu? |
Autor: | Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:29 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
bevel ti v pod urcitym uhlem a v urcitej vzdalenosti zkosi hrany a jinak w a bevel tohle uz vim jedna z mala veci |
Autor: | Bumpkin [ pát zář 02, 2005 10:56 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | |||
tady mas ten dernder ale je s chybou je to jan prah s palstovyma blatnikam (takovej set co se napriklad da koupit na favoryta)
|
Autor: | xixixao [ sob zář 03, 2005 2:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
jm píše: bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf.
Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel... |
Autor: | lz [ sob zář 03, 2005 8:16 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Kuju!To Bumpkin :todle že je na favorita |
Autor: | lz [ sob zář 03, 2005 8:18 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Bevel je přesně to co sem potřeboval....ještě jednou díky |
Autor: | lz [ sob zář 03, 2005 9:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat? |
Autor: | jankoš [ sob zář 03, 2005 9:36 am ] |
Předmět příspěvku: | |
lz píše: Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat?
Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý), vybereš ten kruh a plane, stiskneš w a trochu si s tím hraj (sám to moc nechápu ) Další způsob je, že vytvoříš bezier circle, stiskneš (musíš v editmodu vyselektovat všechny kontrolní body) V a uprav si na čtverec.Musíš mít uzavřenou oblast.pak vlož (do té samé, do editmodu) další bezierovo kolečko a pohybuj s ním přes ten plane.Předtím si vlez do solid mode zobrazení abys něco viděl.až umístíš kolečko, kam chceš, vyjeď z editmodu a převeď křivku pomocí ALT+C na mesh.Snad sem se vyjádřil srozumitelně... |
Autor: | lz [ sob zář 03, 2005 9:46 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jj,vyjádřil ses,ale kdybych potřeboval takhle udělat blatník pude to ?? |
Autor: | cpt.Hollister [ sob zář 03, 2005 10:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
xixixao píše: jm píše: bud vyextrudujes hranu kterou chces mi upravenou a tu posunes, a upravis popripade velikost. nebo das "w" a boolean(v edit modu), a na to muzes nasadit jeste subsurf. Upřímně řečeno, v 2.37 pod w není žádné boolean, ale právě bevel... ale je... musíš být v object modu |
Autor: | Slange [ sob zář 03, 2005 10:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Elbow píše: lz píše: Mám ještě jeden dotaz ale nechci zakládat novej thread-potřebuju "vyříznout" kulatou ďouru do planu-jde to nějakym nástrojem bez toho abych to musel subdividnout a pak ručně vytvarovat? Jj, dá se to udělat booleansama (nedoporučuju, blender je zatim nemá moc dobrý) O booleanse to uz velmi neplati. Na vyvojarskom fore sa da stiahnut jedna testovaca verzia. Funguje fakt velmi dobre ( uz to nehadze same nepotrebne facy ), ale zatial to strasne casto pada. http://www.blender.org/forum/viewtopic.php?t=6872 |
Stránka 1 z 2 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |