Právě je pát lis 01, 2024 4:20 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 8:19 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Nechtělo by to trochu vyhladit :?: -máš tam facy stejně jako v meshi,ale smooth by ti z toho udělal hladkej povrch,a to aši nechceš..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 8:49 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Tyhle "hrbolky" jsou nevyhlazenej mesh-ta vpředu je smooth,ta vzadu je nevyhlazená,prostě tak jak je síť v meshi:


Přílohy:
smooth.jpeg
smooth.jpeg [ 21.02 KiB | Zobrazeno 711 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 9:07 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 25, 2005 3:23 pm
Příspěvky: 714
Bydliště: Pardubice
Standardně je tam vždycky,a co s tim dělat-hory nemůžou bejt kulatý,jak si sám psal.Nevim,v Terragenu sem nic nedělal,třeba ti poadí někdo jinej.Teda ledaže bys to chtěl celý přemodelovat ručně :) což se ti asi nechce,posouvat vertex po vertexu a dolaďovat..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv zář 01, 2005 11:22 pm 
Offline
........
........
Uživatelský avatar

Registrován: stř bře 30, 2005 1:50 pm
Příspěvky: 1316
Bydliště: Praha
Já teda nevim, ale nebaví te se oba o něčem jinym? lz mluví o "Set Smooth", ale nemluvíš ty o Smooth pod klávesou "w" v edit modu? Jestli ne, tak řešením bude asi opravdu změna skriptu, ikdyž nevim, nevim, podíval bych se ještě na to nastavení...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 1:20 am 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Především jestli používáš ten tutoriál z Grafika.cz, tak v tom tutoriálu se pro render nepoužívá ten mesh jako takovej, ale je tam jenom proto, aby přijímal případný stíny, zatímco kvalitní render krajiny zajistí render z Terragenuv pozadí.

Jinak ano, existuje skript na tvorbu krajin přímo pro Blender, jmenuje se World forge a najdeš ho někde v diskuzi na www.elysiun.com :)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 2:34 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: ned lis 14, 2004 5:45 pm
Příspěvky: 709
Bydliště: Podivín
zkus u toho matrošu zapnout onlyshadow...a setsmoothnout (onlyshadow způsobí, že z toho meshe se bude zobrazovat jenom stín a zbytek bude ten obrázek z terragenu)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pát zář 02, 2005 7:05 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř zář 08, 2004 7:18 pm
Příspěvky: 788
Bydliště: Plzeň
staci ten ten zdrojak zkopirovat a vlozit ho do text editoru v blenderu a zmacknout alt-p :)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 7 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 12 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz