blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak prevest klasicke rgb hodnoty 1-255 do rgb v blenderu0-1? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1578 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:14 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak prevest klasicke rgb hodnoty 1-255 do rgb v blenderu0-1? |
mam jeden otexturovany objekt pres uv maping a na nem prevazuje jedna barva a potom mam druhy pres proceduralni material a potrebuju aby mel tu samou barvu jako ta prevazujici na tom otexturovanem objektu? proste aby mel ten proceduralni material stejny odstin jako uv mapa? |
Autor: | Ash [ stř srp 31, 2005 2:24 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Čo takto red / 255, green / 255, blue / 255 ? |
Autor: | Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash píše: Čo takto red / 255, green / 255, blue / 255 ?
Tedka te nechapu? mam barvu napr red:175 green:50 blue:130 a potrebuju to dostat do blenderu jako color a tam jsou hodnoty do 0-1....jak by jsi to prevedl? |
Autor: | Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ash:Jestli si myslel to podelit 255, tak to by slo...ale prece musi existovat komfortnejsi zpusob... |
Autor: | Ash [ stř srp 31, 2005 3:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Áno, podeliť 255. Ako by si si ten komfortnejší spôsob predstavoval? |
Autor: | bobbin [ stř srp 31, 2005 3:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jo exisuje, v jakemkoli poradnem DTP programu (Gimp ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř srp 31, 2005 3:47 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ash:To nevim,proto se ptam.... bobbin píše: jo exisuje, v jakemkoli poradnem DTP programu (Gimp
![]() No pokud tak je tak tak by to slo... |
Autor: | bobbin [ stř srp 31, 2005 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
vcera (vlastne dneska) jsem delal v gimpu, tam jsem to videl... |
Autor: | mad_eye [ stř srp 31, 2005 4:18 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
chlape, pouzivej hlavu nez se na neco zeptas. Samozrejme ze hodnotu "z" ze stupnice "0-x" na "0-y" prevedes "z=z/x*y" tedy konkretne z/255*1 -> z/255. |
Autor: | tol [ stř srp 31, 2005 4:30 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
G_Taurus píše: Ash:Jestli si myslel to podelit 255, tak to by slo...ale prece musi existovat komfortnejsi zpusob...
To takhle dělám celý roky a nějak nekomfortní mi to nepřipadá ![]() |
Autor: | Ragnos [ stř srp 31, 2005 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
mad_eye píše: chlape, pouzivej hlavu nez se na neco zeptas. Samozrejme ze hodnotu "z" ze stupnice "0-x" na "0-y" prevedes "z=z/x*y" tedy konkretne z/255*1 -> z/255.
Me to napadlo az jsem se zeptal...zkousel jsem to nejak vycist z render view, takze si myslim ze jsem hlavu pouzival...holt asi je moc zmutovana Blenderem. No ve skole jsem nebyl 8 mesicu, tak to bude aji tim. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |