blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jak prevest klasicke rgb hodnoty 1-255 do rgb v blenderu0-1?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1578
Stránka 11

Autor:  Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Jak prevest klasicke rgb hodnoty 1-255 do rgb v blenderu0-1?

mam jeden otexturovany objekt pres uv maping a na nem prevazuje jedna barva a potom mam druhy pres proceduralni material a potrebuju aby mel tu samou barvu jako ta prevazujici na tom otexturovanem objektu? proste aby mel ten proceduralni material stejny odstin jako uv mapa?

Autor:  Ash [ stř srp 31, 2005 2:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Čo takto red / 255, green / 255, blue / 255 ?

Autor:  Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash píše:
Čo takto red / 255, green / 255, blue / 255 ?

Tedka te nechapu? mam barvu napr red:175 green:50 blue:130 a potrebuju to dostat do blenderu jako color a tam jsou hodnoty do 0-1....jak by jsi to prevedl?

Autor:  Ragnos [ stř srp 31, 2005 2:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ash:Jestli si myslel to podelit 255, tak to by slo...ale prece musi existovat komfortnejsi zpusob...

Autor:  Ash [ stř srp 31, 2005 3:38 pm ]
Předmět příspěvku: 

Áno, podeliť 255. Ako by si si ten komfortnejší spôsob predstavoval?

Autor:  bobbin [ stř srp 31, 2005 3:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

jo exisuje, v jakemkoli poradnem DTP programu (Gimp :D , Photoshop, Illustrator, atd ) zadej hodnoty red:175 green:50 blue:130 a nekde vedle by se ti mely ukazat hodnoty v procentech, takze potom napr 68% je 0,68...

Autor:  Ragnos [ stř srp 31, 2005 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

ash:To nevim,proto se ptam....

bobbin píše:
jo exisuje, v jakemkoli poradnem DTP programu (Gimp :D , Photoshop, Illustrator, atd ) zadej hodnoty red:175 green:50 blue:130 a nekde vedle by se ti mely ukazat hodnoty v procentech, takze potom napr 68% je 0,68...

No pokud tak je tak tak by to slo...

Autor:  bobbin [ stř srp 31, 2005 3:50 pm ]
Předmět příspěvku: 

vcera (vlastne dneska) jsem delal v gimpu, tam jsem to videl...

Autor:  mad_eye [ stř srp 31, 2005 4:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

chlape, pouzivej hlavu nez se na neco zeptas. Samozrejme ze hodnotu "z" ze stupnice "0-x" na "0-y" prevedes "z=z/x*y" tedy konkretne z/255*1 -> z/255.

Autor:  tol [ stř srp 31, 2005 4:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

G_Taurus píše:
Ash:Jestli si myslel to podelit 255, tak to by slo...ale prece musi existovat komfortnejsi zpusob...


To takhle dělám celý roky a nějak nekomfortní mi to nepřipadá :)

Autor:  Ragnos [ stř srp 31, 2005 4:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

mad_eye píše:
chlape, pouzivej hlavu nez se na neco zeptas. Samozrejme ze hodnotu "z" ze stupnice "0-x" na "0-y" prevedes "z=z/x*y" tedy konkretne z/255*1 -> z/255.

Me to napadlo az jsem se zeptal...zkousel jsem to nejak vycist z render view, takze si myslim ze jsem hlavu pouzival...holt asi je moc zmutovana Blenderem. No ve skole jsem nebyl 8 mesicu, tak to bude aji tim.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/