blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV maping
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1568
Stránka 11

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 5:19 pm ]
Předmět příspěvku:  UV maping

Co to je???
Právě dělám ten tutoriál s výrobou planety od toho itala...
a tam píše...

"PÅ™idejte primitivum Tube do scény, zvÄ›tÅ¡ete jej a protáhnÄ›te nahoru (Å™iÄ

Autor:  Slange [ pon srp 29, 2005 5:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

To je ked cely 3d model rosekas na 2d. Vtedy ziskas UV texturu na ktoru malujes ( napriklad telo, hlavu a pod. ) a potom ju namapujes na model.
Pozri si Blitzovu Cyberhlavu v clankoch, tam su dobre urobene obrazky. :wink:

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 6:36 pm ]
Předmět příspěvku: 

A ještě co je stencil jestli to něco je....
Já si to tam nemůžu vybrat jako texturu.
Myslím si že to musí být textura protože tam posunuju souřadnice os.
Stále podotýkám že dělám tu planetu...

Autor:  Slange [ pon srp 29, 2005 6:57 pm ]
Předmět příspěvku: 

Spacewolf píše:
A ještě co je stencil jestli to něco je....
Já si to tam nemůžu vybrat jako texturu.
Myslím si že to musí být textura protože tam posunuju souřadnice os.
Stále podotýkám že dělám tu planetu...

Uz tu to G_taurus niekde vysvetloval.
Skusim to aj ja:
Mas 3 textury.
1.textura je podklad ( napr. zelezo )
2. textura bude na tej prvej ( napr. hrdza, rez )
3. textura ti bude urcovat na ktorych miestach sa bude/nebude zobrazovat ta druha textura.

A stencil najdes v materialovom menu ( F5 ) v kolonke Map to, tlacidlo Stenc (nad posuvnikmi farieb ) :wink:

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 7:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Už jsem to našel ale nechtělo se mi to tady mazat... 8)

Autor:  Vybi [ úte srp 30, 2005 10:50 am ]
Předmět příspěvku: 

s tim UV mapovanim, taky mam takovej problem, tedka treba zkousim jednoduchou hlavu, udelal sem si pulku obliceje, druhou sem jen zduplikoval a protahl v ose x o -1, ale kdyz chcu uv mapovat, tak mam na druhe polovine obliceje texturu "zevnitr" da se to nejak "prevratit"? dost me to stve :cry:

Autor:  Pitris [ úte srp 30, 2005 11:03 am ]
Předmět příspěvku: 

To by mohl byt problem orientace normal. Prepni se do edit modu TAB, vyber vsechny vertexy A a Ctrl+N Ti obrati normaly ven... :)

Autor:  Spacewolf [ úte srp 30, 2005 11:08 am ]
Předmět příspěvku: 

Udělal nědko z vás tu planetu???

Autor:  Pitris [ úte srp 30, 2005 11:21 am ]
Předmět příspěvku: 

Ja jsem cosi pred casem delal. V te dobe jsem o tomhle tutorialu ani nevedel. Pouzil jsem texturu Marsu s vysokym rozlisenim a myslim, ze jsem na to sel jednoduseji. Mohu tady dat ukazku.

Autor:  Vybi [ úte srp 30, 2005 11:28 am ]
Předmět příspěvku: 

Pitris píše:
To by mohl byt problem orientace normal. Prepni se do edit modu TAB, vyber vsechny vertexy A a Ctrl+N Ti obrati normaly ven... :)

DIIIIKY :oha: :thumbsup:

Autor:  dogfood [ úte srp 30, 2005 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Spacewolf píše:
Udělal nědko z vás tu planetu???

Ja som ju robil podľa tohto tutoru ale nejako som sa tam zasekol, tak som ju potom dokonÄ

Autor:  Spacewolf [ úte srp 30, 2005 1:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

dogfood píše:
Spacewolf píše:
Udělal nědko z vás tu planetu???

Ja som ju robil podľa tohto tutoru ale nejako som sa tam zasekol, tak som ju potom dokonÄ

Autor:  kaucukovnik [ úte srp 30, 2005 6:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

:) asi ne :) Ja sem se zasekl na tom samem prstencu. Nakonec sem ho tam nedal. Pak stecil mapa mi fungovala obracene - pomohlo otoceni cerne a bile v texzture. Jeste ju nemam....

Autor:  Spacewolf [ stř srp 31, 2005 9:01 am ]
Předmět příspěvku: 

kaucukovnik píše:
:) asi ne :) Ja sem se zasekl na tom samem prstencu. Nakonec sem ho tam nedal. Pak stecil mapa mi fungovala obracene - pomohlo otoceni cerne a bile v texzture. Jeste ju nemam....

Úplně to samí!!!!

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/