blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Armaturní kůstka...
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1555
Stránka 11

Autor:  Spacewolf [ ned srp 28, 2005 9:32 pm ]
Předmět příspěvku:  Armaturní kůstka...

Mám takový problém... při pohybu mi vyhřezne kůstka :cry: a kůže zůstane tam kde je... :) Kde mám hledat problém??? :?:
V pojmenování skupiny vertexů nebo v menu související se sdružením armatury a vertexu?? :?: :?:

Autor:  Genom [ pon srp 29, 2005 12:52 am ]
Předmět příspěvku: 

A spárentoval si kosti s tim objektem?

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 8:22 am ]
Předmět příspěvku: 

To právě nevím...
dává mí to ještě jednu nabídku a já nevím co mám vybrat....
Ctrl+p ->Use armature a potom ještě crature... nebo groups ... atd.
Takže nevím...
A s těma kostěma mám manipulovat v Pose modu že jo...

Autor:  xixixao [ pon srp 29, 2005 9:18 am ]
Předmět příspěvku: 

Prosimtě, předpokládám že si pracoval podle tutoriálu, ve kterém je to skvěle vysvětlené, takže si asi nepřiředil jednotlivé vertexy k jednotlivým kostem. Je na to více spůsobů, ale vždy platí že kost musí být stejně pojmenovaná jako skupina vertexů, kterou má ovlivňovat. To platí i pokud si vertexy přiřadíš z nejbližších vertexů.

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 9:57 am ]
Předmět příspěvku: 

xixixao píše:
Prosimtě, předpokládám že si pracoval podle tutoriálu, ve kterém je to skvěle vysvětlené, takže si asi nepřiředil jednotlivé vertexy k jednotlivým kostem. Je na to více spůsobů, ale vždy platí že kost musí být stejně pojmenovaná jako skupina vertexů, kterou má ovlivňovat. To platí i pokud si vertexy přiřadíš z nejbližších vertexů.


V tom tutoriálu není vysvětlený to další menu... a ktěm vertexům...
jak je mám oznaÄ

Autor:  Spacewolf [ pon srp 29, 2005 10:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Bezva už to de... chvilku jsem si hrál... 8)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/