Právě je stř čer 26, 2024 3:23 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: 'z-buffer' pri wire rendering
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 1:47 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
cau

potreboval bych poradit jestli jde nejak zajistit aby pri wire renderingu mi render nepocital veci ktery sou za objektem(nekreslil mi wire.
prikladam obrazek, jde o to aby ta zadni ruka nebyla videt skrz telo.


Přílohy:
wire.jpg
wire.jpg [ 7.45 KiB | Zobrazeno 905 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 3:13 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
a potřebuješ aby to bylo průhledný nebo ti jde jen o ten wire?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 5:00 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
jde o ten wire.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 5:32 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
hmm no mám pocit že na to byl script-na vykreslení objemovýho modelu s drátem...no jediný řešení co mě napadá bez toho je sejmout UVmapu, tu si obarvit dle potřeby(ten drát mám červenou barvu) a zas jí na to nahodit...

ale moc efektnivní mi to nepříjde...ale pokud ti jde jen o tu ruku tak seřízni model ne?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 7:03 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no vona je to animacka a to netusim jak bych to rezal ke kazdymu frejmu ;)
prdim na to dam tam plnej objekt, do vcera to sem hodim k okouknuti aby ste mi to skrytizovali.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 7:41 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
ok tak je to tady, poradne se do me dejte, ja se s vama taky nemazlim.

koncept:
jde o to ze sem chtel udelat takovou malou vizualizacku houpacky co jsme delali. a tohle bude na zacatku ukazkoveho videa pro pochopeni, takze je to spis technicka vec nez ze bych na tom chtel ukazat vsechno co jeste neumim :)
kdo nevi o co jde: jde o to ze jak se clovek houpe tak ovlada deni na projekci prednim, sice to fungovalo ale jen chvili a dovedete si predstavit co by z toho bylo za video v noci, kdyz je videt projekce. takze je tady tahle animacka.
tohle neni muj obor, engin, ok jakztak, ale tyhle renderingy to je na me moc. materialy to je smrt. uvitam kazdou pripominku. a ocekavam ze jich bude dost, vzhledem k tomu jak to vypada.(to co je na projekci je z blenderenginu)

nmedia.avu.cz/~mucska/blender/0001_0226.avi 1MB

Obrázek


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 9:13 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
lol. Pochybuju ze by se takhle nekdo houpal, leda ze by byl celej v sadre.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 9:49 pm 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
hhmmm dinamictejsi pohyb by se hodil to je fakt.

jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte srp 23, 2005 9:58 pm 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jm píše:
hhmmm dinamictejsi pohyb by se hodil to je fakt.

jm

no chtelo by to nejakej pohyb. ted jen rotujes s houpackou kolem stredu.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2005 12:01 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
hele já nevim jestli jsi se někdy houpal na houpačce ale na tom jednom špagátu je to děs :lol:

chce to normálně dvě lana a prkno mezi ně....pak mužeš líp simulovat pohyb nohou a těla..a bude to i líp vypadat

já nevim jak to plánujete pak v realu ale snad ani tam ta houpačka nebude jen jeden klacek na provazu....to by nebyl moc dobrej zážitek:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2005 12:15 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
v realu je ta houpacka stabilni drevo na ocelovym lanku. cca10m dlouhy.
jm


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2005 12:24 am 
Offline
.....
.....
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 20, 2004 6:14 pm
Příspěvky: 594
jednom lanku?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2005 12:38 am 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pon črc 12, 2004 7:55 pm
Příspěvky: 747
Bydliště: Praha
jm píše:
v realu je ta houpacka stabilni drevo na ocelovym lanku. cca10m dlouhy.
jm


hmm njn, ale čistě po technické stránce je to dost nešťastné řešení...když máš jen jedno lano tak se na tom blbě sedí, nemužeš se moc dobřou houpat protože se špatně hýbě tělem, otačí se to okolo osy....je to prostě hrozně nepohodlný...když tam dáš ta lana dvě tak je to uplně o něčem jinym....můj názor na houpačky :mrgreen:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: stř srp 24, 2005 8:55 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
no co se tyce houpacky tak ta byl dana, ta tam funguje uz 7 let s malou obmenou a upgrejdem.
spis nez o to jak se ma sedet nahoupacce mi jde o to ze ta animace ma predstavovat koncept veci a ne real. jde o to aby bylo videt ze jak se houpes tak se neco deje. tam bude stejne malej popis. me ted jede o to jak to udrzet ve schematicnosti a stale to mit trochu vizuelne zmakle.
pro predstavu o hopacce jak to tam bylo prikladam obrazek....to blitz, nemej strach ta houpacka byla obsazena nonstop(bylo tam tak 500 lidi, v den akce)
a nikdo si na ni nestezoval ;)


Přílohy:
vez.jpg
vez.jpg [ 44.35 KiB | Zobrazeno 792 krát ]
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: čtv srp 25, 2005 10:55 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: stř srp 11, 2004 4:24 pm
Příspěvky: 1150
Bydliště: net
tak tady je trosku jina verze pohybu panacka. teda nejsem stim moc spokojenej, ani ne tak s tim jak se houpe, ale tak obecne chtel bych to vic strohy a schematictejsi.

http://nmedia.avu.cz/~mucska/blender/0001_0200.avi 4MB


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 16 ]  Přejít na stránku 1, 2  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 16 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz