blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

'z-buffer' pri wire rendering
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1511
Stránka 12

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 1:47 pm ]
Předmět příspěvku:  'z-buffer' pri wire rendering

cau

potreboval bych poradit jestli jde nejak zajistit aby pri wire renderingu mi render nepocital veci ktery sou za objektem(nekreslil mi wire.
prikladam obrazek, jde o to aby ta zadni ruka nebyla videt skrz telo.

Přílohy:
wire.jpg
wire.jpg [ 7.45 KiB | Zobrazeno 966 krát ]

Autor:  Blitz [ úte srp 23, 2005 3:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

a potřebuješ aby to bylo průhledný nebo ti jde jen o ten wire?

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 5:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

jde o ten wire.

Autor:  Blitz [ úte srp 23, 2005 5:32 pm ]
Předmět příspěvku: 

hmm no mám pocit že na to byl script-na vykreslení objemovýho modelu s drátem...no jediný řešení co mě napadá bez toho je sejmout UVmapu, tu si obarvit dle potřeby(ten drát mám červenou barvu) a zas jí na to nahodit...

ale moc efektnivní mi to nepříjde...ale pokud ti jde jen o tu ruku tak seřízni model ne?

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 7:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

no vona je to animacka a to netusim jak bych to rezal ke kazdymu frejmu ;)
prdim na to dam tam plnej objekt, do vcera to sem hodim k okouknuti aby ste mi to skrytizovali.

jm

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 7:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

ok tak je to tady, poradne se do me dejte, ja se s vama taky nemazlim.

koncept:
jde o to ze sem chtel udelat takovou malou vizualizacku houpacky co jsme delali. a tohle bude na zacatku ukazkoveho videa pro pochopeni, takze je to spis technicka vec nez ze bych na tom chtel ukazat vsechno co jeste neumim :)
kdo nevi o co jde: jde o to ze jak se clovek houpe tak ovlada deni na projekci prednim, sice to fungovalo ale jen chvili a dovedete si predstavit co by z toho bylo za video v noci, kdyz je videt projekce. takze je tady tahle animacka.
tohle neni muj obor, engin, ok jakztak, ale tyhle renderingy to je na me moc. materialy to je smrt. uvitam kazdou pripominku. a ocekavam ze jich bude dost, vzhledem k tomu jak to vypada.(to co je na projekci je z blenderenginu)

nmedia.avu.cz/~mucska/blender/0001_0226.avi 1MB

Obrázek

Autor:  mad_eye [ úte srp 23, 2005 9:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

lol. Pochybuju ze by se takhle nekdo houpal, leda ze by byl celej v sadre.

Autor:  jm [ úte srp 23, 2005 9:49 pm ]
Předmět příspěvku: 

hhmmm dinamictejsi pohyb by se hodil to je fakt.

jm

Autor:  mad_eye [ úte srp 23, 2005 9:58 pm ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
hhmmm dinamictejsi pohyb by se hodil to je fakt.

jm

no chtelo by to nejakej pohyb. ted jen rotujes s houpackou kolem stredu.

Autor:  Blitz [ stř srp 24, 2005 12:01 am ]
Předmět příspěvku: 

hele já nevim jestli jsi se někdy houpal na houpačce ale na tom jednom špagátu je to děs :lol:

chce to normálně dvě lana a prkno mezi ně....pak mužeš líp simulovat pohyb nohou a těla..a bude to i líp vypadat

já nevim jak to plánujete pak v realu ale snad ani tam ta houpačka nebude jen jeden klacek na provazu....to by nebyl moc dobrej zážitek:)

Autor:  jm [ stř srp 24, 2005 12:15 am ]
Předmět příspěvku: 

v realu je ta houpacka stabilni drevo na ocelovym lanku. cca10m dlouhy.
jm

Autor:  mad_eye [ stř srp 24, 2005 12:24 am ]
Předmět příspěvku: 

jednom lanku?

Autor:  Blitz [ stř srp 24, 2005 12:38 am ]
Předmět příspěvku: 

jm píše:
v realu je ta houpacka stabilni drevo na ocelovym lanku. cca10m dlouhy.
jm


hmm njn, ale čistě po technické stránce je to dost nešťastné řešení...když máš jen jedno lano tak se na tom blbě sedí, nemužeš se moc dobřou houpat protože se špatně hýbě tělem, otačí se to okolo osy....je to prostě hrozně nepohodlný...když tam dáš ta lana dvě tak je to uplně o něčem jinym....můj názor na houpačky :mrgreen:

Autor:  jm [ stř srp 24, 2005 8:55 am ]
Předmět příspěvku: 

no co se tyce houpacky tak ta byl dana, ta tam funguje uz 7 let s malou obmenou a upgrejdem.
spis nez o to jak se ma sedet nahoupacce mi jde o to ze ta animace ma predstavovat koncept veci a ne real. jde o to aby bylo videt ze jak se houpes tak se neco deje. tam bude stejne malej popis. me ted jede o to jak to udrzet ve schematicnosti a stale to mit trochu vizuelne zmakle.
pro predstavu o hopacce jak to tam bylo prikladam obrazek....to blitz, nemej strach ta houpacka byla obsazena nonstop(bylo tam tak 500 lidi, v den akce)
a nikdo si na ni nestezoval ;)

Přílohy:
vez.jpg
vez.jpg [ 44.35 KiB | Zobrazeno 853 krát ]

Autor:  jm [ čtv srp 25, 2005 10:55 am ]
Předmět příspěvku: 

tak tady je trosku jina verze pohybu panacka. teda nejsem stim moc spokojenej, ani ne tak s tim jak se houpe, ale tak obecne chtel bych to vic strohy a schematictejsi.

http://nmedia.avu.cz/~mucska/blender/0001_0200.avi 4MB

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/