blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Problem s texturovanim. http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1462 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Metamorphium [ sob srp 06, 2005 4:31 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Problem s texturovanim. | ||
Ahoj, asi jsem hlupak, ale zkousel jsem jen tak cvicne prsknout prvni vrstvu textury do sveho obrazku a tohle mi to udelalo. Spodni cast je v poradku a stit takhle blbne. Pritom jsem to kontroloval a stit je opravdu tvoren facema a i v blenderovem pohledu to funguje. Zkousel jsem tam tu texturu placnout jako flat i jako cube (pro celou strechu) ale dela to furt to same. Pritom to neni zadny slozity model (pouze trocha noze, ale ta je v dolni casti taky). Predem dekuji za jakoukoliv radu a omlouvam se za stupidni dotaz. Edit: jo a recalc normals outside jsem zkousel, ale bezvysledne...
|
Autor: | Ragnos [ sob srp 06, 2005 4:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Problem s texturovanim. |
Nemas nahodou zduplikovany barak respektive strechu dvakrat na stejnem miste? potom by to tohle delat mohlo.... |
Autor: | jm [ sob srp 06, 2005 4:41 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zda se za mas zdvojhene facy. vyber strechu, dum a dej remove dubles. v edit buttons. jm |
Autor: | Metamorphium [ sob srp 06, 2005 5:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Edit: G Taurus: samozrejme jsi mel pravdu. Jsem idiot a nekde jsem omylem zmacknul shift +d . Dik. |
Autor: | viduka [ sob srp 06, 2005 7:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
stane se |
Autor: | Ragnos [ sob srp 06, 2005 8:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Vsak pohoda, hlavne ze se to vyresilo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |