blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Problem s texturovanim.
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1462
Stránka 11

Autor:  Metamorphium [ sob srp 06, 2005 4:31 pm ]
Předmět příspěvku:  Problem s texturovanim.

Ahoj,

asi jsem hlupak, ale zkousel jsem jen tak cvicne prsknout prvni vrstvu textury do sveho obrazku a tohle mi to udelalo. Spodni cast je v poradku
a stit takhle blbne. Pritom jsem to kontroloval a stit je opravdu tvoren facema a i v blenderovem pohledu to funguje. Zkousel jsem tam tu texturu placnout jako flat i jako cube (pro celou strechu) ale dela to furt to same.
Pritom to neni zadny slozity model (pouze trocha noze, ale ta je v dolni casti taky).

Predem dekuji za jakoukoliv radu a omlouvam se za stupidni dotaz.

Edit: jo a recalc normals outside jsem zkousel, ale bezvysledne...

Přílohy:
Poznámka: Tady to je videt. Stit blbne a spodek tam placne.
problem.jpg
problem.jpg [ 20.11 KiB | Zobrazeno 484 krát ]

Autor:  Ragnos [ sob srp 06, 2005 4:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Problem s texturovanim.

Nemas nahodou zduplikovany barak respektive strechu dvakrat na stejnem miste? potom by to tohle delat mohlo....

Autor:  jm [ sob srp 06, 2005 4:41 pm ]
Předmět příspěvku: 

zda se za mas zdvojhene facy. vyber strechu, dum a dej remove dubles.

v edit buttons.

jm

Autor:  Metamorphium [ sob srp 06, 2005 5:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Edit: G Taurus: samozrejme jsi mel pravdu. Jsem idiot a nekde jsem omylem
zmacknul shift +d .

Dik. :oops: :oops: :oops: :oops:

Autor:  viduka [ sob srp 06, 2005 7:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

stane se

Autor:  Ragnos [ sob srp 06, 2005 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Vsak pohoda, hlavne ze se to vyresilo :-)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/