blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rozdeleni kosti http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1437 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | rozdeleni kosti |
Tak mam jeden problem: je mozny v blendru udalat jednu kost ktera se rozdvojuje na dve (jakoby do Y)? Potrebuju ale aby tam fungovala inverzni kinematika (nebo jak se to jmenuje ). Uz seobavam za ta moznost neni |
Autor: | Slange [ sob črc 30, 2005 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem presno co myslis, ale v editacnom mode urob jednu kost, extruduj dalsiu, oznac klb meddzi nimi a extruduj dalsiu kost. |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm. to už jsem zkoušel ale v pose modu mi to dělalo bordel |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už jsem to vymyslel, já sem vždycky rotoval pomocí G protože to šlo ale tady musim rotovat pomocí R. Ale vadí mi že je možný nastavit IK jenom u jedný z nich (ale to překousnu, stejně zakousťuju nehybnou sochu ) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |