blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
rozdeleni kosti http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1437 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | rozdeleni kosti |
Tak mam jeden problem: je mozny v blendru udalat jednu kost ktera se rozdvojuje na dve (jakoby do Y)? Potrebuju ale aby tam fungovala inverzni kinematika (nebo jak se to jmenuje ![]() Uz seobavam za ta moznost neni ![]() |
Autor: | Slange [ sob črc 30, 2005 1:13 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Neviem presno co myslis, ale v editacnom mode urob jednu kost, extruduj dalsiu, oznac klb meddzi nimi a extruduj dalsiu kost. ![]() |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hmm. to už jsem zkoušel ale v pose modu mi to dělalo bordel |
Autor: | 6xx [ sob črc 30, 2005 1:31 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
tak už jsem to vymyslel, já sem vždycky rotoval pomocí G protože to šlo ale tady musim rotovat pomocí R. Ale vadí mi že je možný nastavit IK jenom u jedný z nich (ale to překousnu, stejně zakousťuju nehybnou sochu ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |