blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

rozdeleni kosti
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1437
Stránka 11

Autor:  6xx [ sob črc 30, 2005 1:09 pm ]
Předmět příspěvku:  rozdeleni kosti

Tak mam jeden problem: je mozny v blendru udalat jednu kost ktera se rozdvojuje na dve (jakoby do Y)? Potrebuju ale aby tam fungovala inverzni kinematika (nebo jak se to jmenuje :wink: ).
Uz seobavam za ta moznost neni :cry:

Autor:  Slange [ sob črc 30, 2005 1:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

Neviem presno co myslis, ale v editacnom mode urob jednu kost, extruduj dalsiu, oznac klb meddzi nimi a extruduj dalsiu kost. :D

Autor:  6xx [ sob črc 30, 2005 1:23 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hmm. to už jsem zkoušel ale v pose modu mi to dělalo bordel

Autor:  6xx [ sob črc 30, 2005 1:31 pm ]
Předmět příspěvku: 

tak už jsem to vymyslel, já sem vždycky rotoval pomocí G protože to šlo ale tady musim rotovat pomocí R. Ale vadí mi že je možný nastavit IK jenom u jedný z nich (ale to překousnu, stejně zakousťuju nehybnou sochu :P :banana: :blink: :tongue: )

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/