blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Funkce Intersect v Blenderu 2.37a?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1424
Stránka 11

Autor:  6xx [ čtv črc 28, 2005 11:02 am ]
Předmět příspěvku: 

Jo, tyhle tutorialy byly psany pro jinou radu blenderu (2.2x) od blenderu verze myslim 2.30 se ovladadani trochu zmenilo.
Takze pro boolean musis vlozit 2 meshe (==objekty), oba vybrat, zmacknout w a vybrat typ boolean (intersect, union, difference). Ale tohle je skoro zbytecny protoze je to naprosto nepouzitelny. Schvalne skus ty objekty ruzne posunout a vysledky budou pravdepodobne pokazdy trochu jiny 8) :banana: .
Bohuzel :cry:

Autor:  Slange [ čtv črc 28, 2005 11:11 am ]
Předmět příspěvku: 

Aj ja neodporucam pouzivat boolean. Sice sa uz trochu zlepsili, ale aj tak to stale robi strasny bordel v meshi. Napr. dalsie pouzitie subsurfu je nemozne. :wink:

Autor:  6xx [ čtv črc 28, 2005 11:17 am ]
Předmět příspěvku: 

tak na to se kouknu a napisu

EDIT:
Takze v tutoru je psano stay in edit mode, to znamena ze kdyz cokoliv pridas tak to bude stale jeden mesh. Na vytvoreni vice meshu musis vyskocit z edit modu, tj. vlozit kouli, zmacknout TAB a potom vlozit druhou. Pak muzes pouzit w. To ze jsou dva rozdilny poznas podle toho kdyz nejsi v edit modu a kliknes na objekt (kouli) zruzovi te pouze jedna, kdyz je to jeden mesh tak zruzovi obe.

Autor:  Genom [ čtv črc 28, 2005 9:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

6xx:co já si stahoval manuály,tak většinou začínali verzí 2.3x...

Ale jinak souhlasim,že aby mohl použít booleans,musí mít označeny dva oběkty,čili v objekt modu vložit 2x kouli,jedna zůstane označena a druhou označit pomocí shift PM,nebo "B"...

Autor:  6xx [ pát črc 29, 2005 9:04 am ]
Předmět příspěvku: 

Vyberes tu kouli kterou chces presunout do jineho meshe a zmacknes P, tim se te vytvori novej mesh a ten muzes pripadne spojit s nejakym jinym pomoci CTRL+J

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/