blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Funkce Intersect v Blenderu 2.37a? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1424 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ čtv črc 28, 2005 11:02 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Jo, tyhle tutorialy byly psany pro jinou radu blenderu (2.2x) od blenderu verze myslim 2.30 se ovladadani trochu zmenilo. Takze pro boolean musis vlozit 2 meshe (==objekty), oba vybrat, zmacknout w a vybrat typ boolean (intersect, union, difference). Ale tohle je skoro zbytecny protoze je to naprosto nepouzitelny. Schvalne skus ty objekty ruzne posunout a vysledky budou pravdepodobne pokazdy trochu jiny . Bohuzel |
Autor: | Slange [ čtv črc 28, 2005 11:11 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Aj ja neodporucam pouzivat boolean. Sice sa uz trochu zlepsili, ale aj tak to stale robi strasny bordel v meshi. Napr. dalsie pouzitie subsurfu je nemozne. |
Autor: | 6xx [ čtv črc 28, 2005 11:17 am ] |
Předmět příspěvku: | |
tak na to se kouknu a napisu EDIT: Takze v tutoru je psano stay in edit mode, to znamena ze kdyz cokoliv pridas tak to bude stale jeden mesh. Na vytvoreni vice meshu musis vyskocit z edit modu, tj. vlozit kouli, zmacknout TAB a potom vlozit druhou. Pak muzes pouzit w. To ze jsou dva rozdilny poznas podle toho kdyz nejsi v edit modu a kliknes na objekt (kouli) zruzovi te pouze jedna, kdyz je to jeden mesh tak zruzovi obe. |
Autor: | Genom [ čtv črc 28, 2005 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
6xx:co já si stahoval manuály,tak většinou začínali verzí 2.3x... Ale jinak souhlasim,že aby mohl použít booleans,musí mít označeny dva oběkty,čili v objekt modu vložit 2x kouli,jedna zůstane označena a druhou označit pomocí shift PM,nebo "B"... |
Autor: | 6xx [ pát črc 29, 2005 9:04 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Vyberes tu kouli kterou chces presunout do jineho meshe a zmacknes P, tim se te vytvori novej mesh a ten muzes pripadne spojit s nejakym jinym pomoci CTRL+J |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |