blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vypnutí dopadu světla na materiál http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1422 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | vypnutí dopadu světla na materiál |
mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo. snad to jde. p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve |
Autor: | mad_eye [ stř črc 27, 2005 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vypnutí dopadu světla na materiál |
cpt.Hollister píše: mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo.
snad to jde. p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve Ted me napada krkolomny reseni, naduplikujes objekt, o trosku ho "ztlustis" (Alt+s) a nastavis mu shadeless a plnou pruhlednost. Buff shadow si s timhle neporadi takze vysledek bude neosvetlenej objekt. Ale jsem si temer jistej ze to jde i mnohem jednoduseji. |
Autor: | tol [ stř črc 27, 2005 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoď ten objekt do jiné vrstvy a u toho spotu nastav Layer- bude tak osvětlovat objekty jenom v té samé vrstvě, ve které je i to světlo (předpokládá to však, že tedy ten spot je ve stejné vrstvě jako ty ostatní objekty).. Zrovna tohle má třeba Max vyřešeno trochu lépe- tam je možné u objektu nastavit, kterými světly bude osvětlován a kterými ne (teda bylo to tak alespoň u toho úplně prvního, ty novější neznám), v Blenderu se to musí holt řešit takhle po vrstvách:) |
Autor: | cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 8:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |