blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
vypnutí dopadu světla na materiál http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1422 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 7:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | vypnutí dopadu světla na materiál |
mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo. snad to jde. p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve ![]() |
Autor: | mad_eye [ stř črc 27, 2005 7:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: vypnutí dopadu světla na materiál |
cpt.Hollister píše: mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo.
snad to jde. p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve ![]() Ted me napada krkolomny reseni, naduplikujes objekt, o trosku ho "ztlustis" (Alt+s) a nastavis mu shadeless a plnou pruhlednost. Buff shadow si s timhle neporadi takze vysledek bude neosvetlenej objekt. Ale jsem si temer jistej ze to jde i mnohem jednoduseji. |
Autor: | tol [ stř črc 27, 2005 8:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Hoď ten objekt do jiné vrstvy a u toho spotu nastav Layer- bude tak osvětlovat objekty jenom v té samé vrstvě, ve které je i to světlo (předpokládá to však, že tedy ten spot je ve stejné vrstvě jako ty ostatní objekty).. Zrovna tohle má třeba Max vyřešeno trochu lépe- tam je možné u objektu nastavit, kterými světly bude osvětlován a kterými ne (teda bylo to tak alespoň u toho úplně prvního, ty novější neznám), v Blenderu se to musí holt řešit takhle po vrstvách:) |
Autor: | cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 8:43 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dík |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |