blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

vypnutí dopadu světla na materiál
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1422
Stránka 11

Autor:  cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 7:39 pm ]
Předmět příspěvku:  vypnutí dopadu světla na materiál

mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo.
snad to jde.
p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve :evil:

Autor:  mad_eye [ stř črc 27, 2005 7:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: vypnutí dopadu světla na materiál

cpt.Hollister píše:
mám osvětlení spotem a potřebuju aby mi neosvětlovalo jeden určitý objekt...ale ostatní normálně jo.
snad to jde.
p.s. jesli mi někdo napíše ža už se to tu řešilo, tak mě naštve :evil:

Ted me napada krkolomny reseni, naduplikujes objekt, o trosku ho "ztlustis" (Alt+s) a nastavis mu shadeless a plnou pruhlednost. Buff shadow si s timhle neporadi takze vysledek bude neosvetlenej objekt. Ale jsem si temer jistej ze to jde i mnohem jednoduseji.

Autor:  tol [ stř črc 27, 2005 8:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

Hoď ten objekt do jiné vrstvy a u toho spotu nastav Layer- bude tak osvětlovat objekty jenom v té samé vrstvě, ve které je i to světlo (předpokládá to však, že tedy ten spot je ve stejné vrstvě jako ty ostatní objekty)..

Zrovna tohle má třeba Max vyřešeno trochu lépe- tam je možné u objektu nastavit, kterými světly bude osvětlován a kterými ne (teda bylo to tak alespoň u toho úplně prvního, ty novější neznám), v Blenderu se to musí holt řešit takhle po vrstvách:)

Autor:  cpt.Hollister [ stř črc 27, 2005 8:43 pm ]
Předmět příspěvku: 

dík

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/