blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Partikly http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1419 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | devroo [ stř črc 27, 2005 11:03 am ] |
Předmět příspěvku: | Partikly |
Nevite nekdo jak nastavit partikly aby se chovaly jako na tomdle videu ? http://download.blender.org/demo/movies ... le_def.avi Hrál sem si s nastavenim jakÅ¡ takÅ¡ se to tomu blÞilo, ale nebylo to zdaleka ono. Hodil by se nÄ›jakej blend souburek ![]() Daly by se stim dÄ›lat pÄ›kný vÄ›ci. (Myslim že mÄ› to zaujmulo u znÄ›lky jednoho poÅ™adu na ÄŒT1) |
Autor: | Ash [ stř črc 27, 2005 11:43 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Podľa mňa tam všetky častice stoja na tom mieste, kde boli vytvorené a nijako sa s časom nemenia. Treba len animovať generátory častíc, aby vhodne poletovali po scéne (a samozrejme treba hýbať kamerou). |
Autor: | devroo [ stř črc 27, 2005 11:52 am ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Ash"]Podľa mňa tam vÅ¡etky Ä |
Autor: | devroo [ pát črc 29, 2005 9:10 am ] |
Předmět příspěvku: | |
JeÅ¡tÄ› jeden dotaz dokážou Partikly vrhat stÃny. Co sem skouÅ¡el tak se mi to nÄ›jak nedaÅ™ilo. (dokonce nebyly myslim ani vidÄ›t když jsem nastavil raymiror na objekt) |
Autor: | Pitris [ úte srp 30, 2005 6:54 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja bych na castice naparentoval objekty a ty stiny samozrejme vrhnou. Ale pozor, at je to objekt nejlepe s minimalnim poctem vertexu, jinak se z toho pocitac zblazni ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |