blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

UV Image Editor
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1392
Stránka 11

Autor:  devroo [ stř črc 20, 2005 10:08 am ]
Předmět příspěvku:  UV Image Editor

Teprve vÄ

Autor:  Ash [ stř črc 20, 2005 11:07 am ]
Předmět příspěvku: 

Táto črta je určená pre GameBlender a nie pre Blender. Aby to správne renderovalo, musíš vytvoriť pre daný objekt viacero materiálov s rôznymi textúrami (trebárs aj bump) alebo sa pohrať so stencil maskovaním.

Pre zobrazenie textúr na oboch stranách fejsov treba vo Face móde v paneli Texture face stlačiť tlačidlo Twoside a skopírovať toto nastavenie na všetky požadované fejsy.

Autor:  devroo [ stř črc 20, 2005 5:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Ash"]Táto Ä

Autor:  Ash [ čtv črc 21, 2005 8:20 am ]
Předmět příspěvku: 

Ono keď v materiáli stlačíš TexFace, tak ti pri renderovaní použije textúry, ktoré si si namapoval, ale iné typy textúr (napr. bump) nemôžeš priradiť k namapovaným textúram - na to treba viacero materiálov.

Kopírovanie UV - s Pythonom nie je problém, ak vieš priradiť vrcholy druhej meshe k vrcholom prvej. Pred časom som skúšal zapekanie radiosity do textúry a tam som prenášal UV z pôvodného do radiositovaného objektu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/