blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
UV Image Editor http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1392 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | devroo [ stř črc 20, 2005 10:08 am ] |
Předmět příspěvku: | UV Image Editor |
Teprve vÄ |
Autor: | Ash [ stř črc 20, 2005 11:07 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Táto črta je určená pre GameBlender a nie pre Blender. Aby to správne renderovalo, musíš vytvoriť pre daný objekt viacero materiálov s rôznymi textúrami (trebárs aj bump) alebo sa pohrať so stencil maskovaním. Pre zobrazenie textúr na oboch stranách fejsov treba vo Face móde v paneli Texture face stlačiť tlačidlo Twoside a skopírovať toto nastavenie na všetky požadované fejsy. |
Autor: | devroo [ stř črc 20, 2005 5:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
[quote="Ash"]Táto Ä |
Autor: | Ash [ čtv črc 21, 2005 8:20 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono keď v materiáli stlačíš TexFace, tak ti pri renderovaní použije textúry, ktoré si si namapoval, ale iné typy textúr (napr. bump) nemôžeš priradiť k namapovaným textúram - na to treba viacero materiálov. Kopírovanie UV - s Pythonom nie je problém, ak vieš priradiť vrcholy druhej meshe k vrcholom prvej. Pred časom som skúšal zapekanie radiosity do textúry a tam som prenášal UV z pôvodného do radiositovaného objektu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |