blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Format
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1385
Stránka 11

Autor:  Slange [ pon črc 18, 2005 3:19 pm ]
Předmět příspěvku:  Format

V akom formate sa oplati renderovat ak robim animacku?
Nie finalny format, ale ak sa to este bude strihat a upravovat..... :?:

Autor:  Ash [ pon črc 18, 2005 4:17 pm ]
Předmět příspěvku: 

Zvyčajne používam HuffYUV kodek - bezstratový, kompresný pomer okolo 2,5.

Autor:  KAr3l [ pon črc 18, 2005 5:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

jpg

ne nejsem šílenec :D pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereš si tam z 10x víc formátů než v Belnderu a mužeš si to tam i sestříhat (jenom základně) a potom použiju movieXone... tak to dělám já.

Autor:  LDi [ pon črc 18, 2005 9:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Priklanim se k HuffYUV. Neni zas tak spatny...

Autor:  martastain [ úte črc 19, 2005 9:23 am ]
Předmět příspěvku: 

HuffYUV nebo TGAsequence - ta je zazivnejsi diky tomu, ze kdyz ti spadne pocitace, tak neprijdes o render, umi alphu a je to cesta nejmensiho odporu pro HD.

btw: nevite nekdo jak to dopadlo s vyvojem OpenEXR vystupu? Onehda se to nejak objevilo v BF, ale pak to Ton neschvalil ci co.

Autor:  jankoš [ úte črc 19, 2005 11:50 am ]
Předmět příspěvku: 

no, mě se absolutně špičkově osvědčil quicktime codec photo-jpeg, ztrátu kvality sem nepostřehl a render byl 640x265, nějakých 2,41:1, chtěl sem používat divx kodeky, ale blendr mi nic nezobrazil (prostě vypsal, že nemám žádný kodeky)

Autor:  mad_eye [ úte črc 19, 2005 1:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

KAr3l píše:
jpg

ne nejsem šílenec :D pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereš si tam z 10x víc formátů než v Belnderu a mužeš si to tam i sestříhat (jenom základně) a potom použiju movieXone... tak to dělám já.

no tak to uz spis neco bez ztratovy komprese TGA nebo bitmapu.

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/