blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Format http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1385 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Slange [ pon črc 18, 2005 3:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Format |
V akom formate sa oplati renderovat ak robim animacku? Nie finalny format, ale ak sa to este bude strihat a upravovat..... |
Autor: | Ash [ pon črc 18, 2005 4:17 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Zvyčajne používam HuffYUV kodek - bezstratový, kompresný pomer okolo 2,5. |
Autor: | KAr3l [ pon črc 18, 2005 5:26 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
jpg ne nejsem Å¡Ãlenec pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereÅ¡ si tam z 10x vÃc formátů než v Belnderu a mužeÅ¡ si to tam i sestÅ™Ãhat (jenom základnÄ›) a potom použiju movieXone... tak to dÄ›lám já. |
Autor: | LDi [ pon črc 18, 2005 9:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Priklanim se k HuffYUV. Neni zas tak spatny... |
Autor: | martastain [ úte črc 19, 2005 9:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
HuffYUV nebo TGAsequence - ta je zazivnejsi diky tomu, ze kdyz ti spadne pocitace, tak neprijdes o render, umi alphu a je to cesta nejmensiho odporu pro HD. btw: nevite nekdo jak to dopadlo s vyvojem OpenEXR vystupu? Onehda se to nejak objevilo v BF, ale pak to Ton neschvalil ci co. |
Autor: | jankoš [ úte črc 19, 2005 11:50 am ] |
Předmět příspěvku: | |
no, mě se absolutně špičkově osvědčil quicktime codec photo-jpeg, ztrátu kvality sem nepostřehl a render byl 640x265, nějakých 2,41:1, chtěl sem používat divx kodeky, ale blendr mi nic nezobrazil (prostě vypsal, že nemám žádný kodeky) |
Autor: | mad_eye [ úte črc 19, 2005 1:54 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
KAr3l píše: jpg
ne nejsem šílenec pak se ve Videomach skládá dohromady a vybereš si tam z 10x víc formátů než v Belnderu a mužeš si to tam i sestříhat (jenom základně) a potom použiju movieXone... tak to dělám já. no tak to uz spis neco bez ztratovy komprese TGA nebo bitmapu. |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |