blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Normály
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1378
Stránka 12

Autor:  dogfood [ ned črc 17, 2005 5:14 pm ]
Předmět příspěvku:  Normály

KeÄ

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 5:20 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Normály

dogfood píše:
Keď mám zle flipnuté normály, robí to niečo aj mimo toho, že subsurfnuté to vyzerá blbo? :?

No nejde o subsurf ale o smooth. A podle me se podle toho pocitaj i jiny veci, jen si ted nemuzu vpomenout jaky. :lol:

Autor:  iIN [ ned črc 17, 2005 5:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

Herné enginy nezobrazia facy so zle otočenými normálami..

Máš dáky konkrétny problém?

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 5:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

Myslim ze to byl spis obecny dotaz.

Autor:  dogfood [ ned črc 17, 2005 5:30 pm ]
Předmět příspěvku: 

No mám konkrétny problém. Modelujem také stĺpy a mám tam zle flipnuté normály. Nesubsurfnuté to vyzerá aj so smoothom dobre a subsurfovať to nebudem.
Nespraví to nejakú (už som sa to nauÄ

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 5:39 pm ]
Předmět příspěvku: 

stĺpy? No normaly by nemely mit na subsurf vliv. Jak vis ze mas v tech normalech bordel? A popripade proc ten problem neodstranis.

Autor:  iIN [ ned črc 17, 2005 5:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

pošli screen so sub-surf

Autor:  dogfood [ ned črc 17, 2005 5:54 pm ]
Předmět příspěvku: 

2 Iin Tu je ten screen.
Mad Eye -Ja viem, že na subsurf to nemá vplyv, ale pri ňom sa prejavia tie Ä

Autor:  iIN [ ned črc 17, 2005 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je mesh uzavretý? Nemá nejaké facy vo vnútri?

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 5:59 pm ]
Předmět příspěvku: 

dogfood píše:
2 Iin Tu je ten screen.
Mad Eye -Ja viem, že na subsurf to nemá vplyv, ale pri ňom sa prejavia tie čierne čiary.
-zistil som to tak, že som skusmo zapol subsurf :D
-neviem to odstrániť preto, lebo je to už na dosť veľkej ploche (teda na viacerých dosť veľkých plochách) a keď stalčím ctrl+n, tak sa mi tie čiary objavia zase inde :cry:

zkus remove doubles. A pak si projdi vnitrek meshe, jestli tam nemas naky facy navic. I kdyz to by se pravdepodobne projevilo pri subsurfu.

Autor:  dogfood [ ned črc 17, 2005 6:01 pm ]
Předmět příspěvku: 

No uzavretý nie je ale nemá vo vnútri žiadne facy. KeÄ

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 6:02 pm ]
Předmět příspěvku: 

iIN píše:
Je mesh uzavretý? Nemá nejaké facy vo vnútri?

otevrenej mesh by nemel vadit.

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 6:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jeste me napade jestli mas pri recalc normals vyselektovany vsechny vertexy.

Autor:  mad_eye [ ned črc 17, 2005 6:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

nezda se mi tohle misto. Jak je tam ten oblouk pripojenej? a je "plnej"?
Obrázek

Autor:  Slange [ ned črc 17, 2005 6:18 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nemohol by to byt non-manifold. :?:
Stlac ctrl shift alt M a ked ti to vyznaci nejake polygony tak ich zmaz.

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/