blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Prohnutà předmětu http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1332 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | creativeideas [ čtv črc 07, 2005 11:22 am ] |
Předmět příspěvku: | Prohnutà pÅ™edmÄ›tu |
zdarec, může mi nÄ›kdo pomoct, chtÄ›l sem si udÄ›lat z obyÄ |
Autor: | KAr3l [ čtv črc 07, 2005 1:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
zkus to udělat přes křivky.... nebo ne? jestli se pletu tak sry a mně pomohli... návod najdeš tady, a jestli ne tak na grafika.cz |
Autor: | jm [ čtv črc 07, 2005 3:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
to je asi spis vec modelace, i timhle spusobem se da dosahnout kyzeneho objektu. jm |
Autor: | tol [ čtv črc 07, 2005 4:08 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Způsobů je strašně moc- jednak se to dá normálně vymodelovat, třeba extrude. Nebo, a to je asi rychlejší, to zdeformovat třebapomocí CurveDeform- http://blender3d.org/cms/Curve_Deform.392.0.html Nebo pomocí Lattice, nebo to udělat s křivek přes follow path- možností je strašně moc, je to taky věc topologie sítě, aby to vypadalo dobře:) |
Autor: | Jan Železný [ čtv črc 07, 2005 8:56 pm ] |
Předmět příspěvku: | JO |
Jo pouzij curve deform. Prevedenà deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu. |
Autor: | tol [ čtv črc 07, 2005 9:00 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: JO |
Jan Železný píše: Jo pouzij curve deform.
Prevedení deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu. Nemusíš deformátor ničit, stačí Alt+p pro zrušení parentování:) |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |