blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Prohnutí předmětu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1332
Stránka 11

Autor:  creativeideas [ čtv črc 07, 2005 11:22 am ]
Předmět příspěvku:  Prohnutí pÅ™edmÄ›tu

zdarec, může mi nÄ›kdo pomoct, chtÄ›l sem si udÄ›lat z obyÄ

Autor:  KAr3l [ čtv črc 07, 2005 1:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

zkus to udělat přes křivky.... nebo ne? jestli se pletu tak sry :D a mně pomohli... návod najdeš tady, a jestli ne tak na grafika.cz

Autor:  jm [ čtv črc 07, 2005 3:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

to je asi spis vec modelace, i timhle spusobem se da dosahnout kyzeneho objektu.

jm

Autor:  tol [ čtv črc 07, 2005 4:08 pm ]
Předmět příspěvku: 

Způsobů je strašně moc- jednak se to dá normálně vymodelovat, třeba extrude. Nebo, a to je asi rychlejší, to zdeformovat třebapomocí CurveDeform- http://blender3d.org/cms/Curve_Deform.392.0.html

Nebo pomocí Lattice, nebo to udělat s křivek přes follow path- možností je strašně moc, je to taky věc topologie sítě, aby to vypadalo dobře:)

Autor:  Jan Železný [ čtv črc 07, 2005 8:56 pm ]
Předmět příspěvku:  JO

Jo pouzij curve deform.
Prevedení deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu.

Autor:  tol [ čtv črc 07, 2005 9:00 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: JO

Jan Železný píše:
Jo pouzij curve deform.
Prevedení deformace na Mesh. Je ctrl + shift + A drobet zaskoci ze pri stisknuti je vlasne dvakrat deformovany. Takze se musi nejdrive znicit deformator a poté dat znovu Tab editace objektu.


Nemusíš deformátor ničit, stačí Alt+p pro zrušení parentování:)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/