blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
ze by bug? http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1308 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ stř čer 29, 2005 1:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | ze by bug? |
tak jsem se dal do modelovani lodi a narazil jsem na takovej mensi-vetsi problem, kdyz chci spojit nekolik nurbs curves tak se mi vsechny krivky sice spoji ale presunou se pres sebe do jedny roviny takze je v tom hroznej bordel. |
Autor: | jankoš [ stř čer 29, 2005 2:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
A nemáš to zkopírovaný přes ALT+D?Pře pak se ti udělá to cos popsal... |
Autor: | 6xx [ stř čer 29, 2005 2:21 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
kopíroval jsem to pomocí SHIFT-D |
Autor: | jankoš [ čtv čer 30, 2005 11:48 am ] |
Předmět příspěvku: | |
Přidal bys .blend? |
Autor: | tol [ čtv čer 30, 2005 11:57 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: ze by bug? |
6xx píše: tak jsem se dal do modelovani lodi a narazil jsem na takovej mensi-vetsi problem, kdyz chci spojit nekolik nurbs curves tak se mi vsechny krivky sice spoji ale presunou se pres sebe do jedny roviny takze je v tom hroznej bordel.
Nepoužil jsi náhodou namísto Surface křivek nurbs nebo bezier? Jinak křivky jsou defaultně 2D, takže v jednom objektu nemůžou být do prostoru, jsou tedy v jedné rovině, aby tomu tak nebylo, musíš u nich zapnout 3D (v edit buttons) |
Autor: | 6xx [ čtv čer 30, 2005 5:09 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
diky moc vsem co se mi snazili pomoct. 2tol: ja fakt mel vypnuto 3D u tech krivek, jsem vul |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |