blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

ze by bug?
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1308
Stránka 11

Autor:  6xx [ stř čer 29, 2005 1:44 pm ]
Předmět příspěvku:  ze by bug?

tak jsem se dal do modelovani lodi a narazil jsem na takovej mensi-vetsi problem, kdyz chci spojit nekolik nurbs curves tak se mi vsechny krivky sice spoji ale presunou se pres sebe do jedny roviny takze je v tom hroznej bordel.

Autor:  jankoš [ stř čer 29, 2005 2:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

A nemáš to zkopírovaný přes ALT+D?Pře pak se ti udělá to cos popsal...

Autor:  6xx [ stř čer 29, 2005 2:21 pm ]
Předmět příspěvku: 

kopíroval jsem to pomocí SHIFT-D

Autor:  jankoš [ čtv čer 30, 2005 11:48 am ]
Předmět příspěvku: 

Přidal bys .blend?

Autor:  tol [ čtv čer 30, 2005 11:57 am ]
Předmět příspěvku:  Re: ze by bug?

6xx píše:
tak jsem se dal do modelovani lodi a narazil jsem na takovej mensi-vetsi problem, kdyz chci spojit nekolik nurbs curves tak se mi vsechny krivky sice spoji ale presunou se pres sebe do jedny roviny takze je v tom hroznej bordel.


Nepoužil jsi náhodou namísto Surface křivek nurbs nebo bezier?

Jinak křivky jsou defaultně 2D, takže v jednom objektu nemůžou být do prostoru, jsou tedy v jedné rovině, aby tomu tak nebylo, musíš u nich zapnout 3D (v edit buttons) :)

Autor:  6xx [ čtv čer 30, 2005 5:09 pm ]
Předmět příspěvku: 

diky moc vsem co se mi snazili pomoct.
2tol: ja fakt mel vypnuto 3D u tech krivek, jsem vul :oops:

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/