Právě je úte lis 26, 2024 1:38 pm

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: render problem
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2005 7:58 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
CHcel by som sa spytat ako je to so zlozitejsimi scenami v blenderi, v scene mam uz hodne objektov ale stale sa to da zvladnut lenze celkovy rende sa akoby zasekol, ani po 2 hodinach renderu z toho nic neleze zda sa mi akoby sa render zasekol v nejakej slucke aj ked pocitac pracuje vysledky nesu. Myslim ze scena az taka zlozita nie je a blender by take nieco mal zvladnut tu su detaily : Ver 875686 a render bezi na P4 3Ghz 512 RAM 128 Graf karta.

Poradi mi niekto pls


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2005 8:07 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Co v tý scéně všechno máš? Raytracing? Zrcadlení? AO?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2005 8:13 pm 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
ano je tam vsetko aj ao zapnute na 7 aj zrkadlenie v tip je v tom ze mam to vsetko rovnomerne rozdelene na 12 layeroch ked dam renderovat 10 layerov tak to ide ale vsetky naraz to nespravi


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: pon čer 27, 2005 10:10 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Mě se to stává, když přešvihnu paměť (což těch Tvých 512 je celkem často), že to občas nejde spočítat- řeším to tak, že to vyrenderuju navíckrát (třeba popředí zvlášť, pozadí zvlášť) a pak to spojím v Photoshopu:)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2005 11:57 am 
Offline
 ...
 ...
Uživatelský avatar

Registrován: čtv pro 23, 2004 12:01 am
Příspěvky: 121
Bydliště: KoÅ¡ice
A inak to nejde??Viem ze aj toto je riesenie ale nejako mi to popredie s pozadim zasahuje do celej sceny formou tienov, inac raz som to uz tak spravil mam cisto pozadie vyrenderovane zvlast a davam ho ako backbuf ale ostatok fakt potrebujem cely takze jedina moznost nova ramka???


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku:
PříspěvekNapsal: úte čer 28, 2005 12:04 pm 
Offline
_
_
Uživatelský avatar

Registrován: ned črc 11, 2004 4:55 pm
Příspěvky: 1439
Bydliště: Prostějov/Brno
Klayman píše:
A inak to nejde??Viem ze aj toto je riesenie ale nejako mi to popredie s pozadim zasahuje do celej sceny formou tienov, inac raz som to uz tak spravil mam cisto pozadie vyrenderovane zvlast a davam ho ako backbuf ale ostatok fakt potrebujem cely takze jedina moznost nova ramka???


Samozřejmě je i jiná možnost- optimalizovat render:) Já na to chodím takhle prasácky, protože s optimalizací nemůžu ztrácet čas a mám dost silnej stroj, abych ten render protlačil brutální silou, ale když si s tím můžeš pohrát, tak optimalizuje- nemají některé objekty v pozadí zbytečně moc polygonů? Není AO zbytečná rozežranost, když stačí použít trik se spoty namapovanými na kouli (btw AO třeba používám jenom v interiérech a i tam málo)? Takových "drobností", kterými se dá render urychlit je celá řada:)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 6 ] 

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 27 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz