blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jak udělat plachtu
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1306
Stránka 12

Autor:  creativeideas [ stř čer 29, 2005 8:51 am ]
Předmět příspěvku:  Jak udÄ›lat plachtu

Zdar vÅ¡em, hele nevíte nÄ›kdo z vás náhodou jak udÄ›lat pÄ›knou (ale realistickou) plachtu na loÄ

Autor:  xixixao [ stř čer 29, 2005 3:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

No jednoduše, vem plane, hodně subdividni a pak vy táhni vertexi se zapnutym magnetem aby byl prohlej, a je to :wink:

Autor:  AD [ stř čer 29, 2005 3:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

s tím honě subdividni bych to nepřeháněl... spíš přiměřeně, podle toho, co ještě bude potřeba pro ten který obrázek... není od věci si hned od začátku zvyknout na určitou míru optimalizace, jinak dopadneš, jako mnozí tady, kteří mají celkem nadupanou mašinu a přitom na render čekají desítky minut, aniž by výsledek byl viditelně lepší...

a pokud chceš mít realistickou plachtu, tak to chce nastudovat fotky, sehnat detaily přichycení plachty ( protože to ovlivní deformace) a dobře si rozmyslet, jak se bude celek deformovat vzhledem k větru .... možná by se to dalo automatizovat softbodies, ale to je nový nástroj a něco takového jsem ještě nezkoušel...

Autor:  KAr3l [ stř čer 29, 2005 3:26 pm ]
Předmět příspěvku: 

tady mi asi něco uteklo.. v blenderu je něco jako magnet??

Autor:  xixixao [ stř čer 29, 2005 3:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

AD Myslim že to nebude jeho celoživotní dílo, softbodies mě taky napadli, ale plane se suveréně nejjednodušší, jo a hodně, prostě přimněřeně :D

Jo magnet, neim jak se to menuje, zapíná se to O a v 2.37 je to vylepšený

Autor:  creativeideas [ stř čer 29, 2005 3:54 pm ]
Předmět příspěvku:  :-)

to není magnet ale gravitace :wink:

Autor:  Genom [ stř čer 29, 2005 4:00 pm ]
Předmět příspěvku: 

Je to magnet a menuje se to Proportional...je to vedle ikonky "ruky" v edit modu...a jak už psal xi,má to zkratku "O"...

Autor:  6xx [ stř čer 29, 2005 4:03 pm ]
Předmět příspěvku: 

přímo gravity je tam ale označená gravitace (kdo by to uhod :wink: ) to uvidíš až budeš používat particly nebo animovat

Autor:  creativeideas [ stř čer 29, 2005 4:38 pm ]
Předmět příspěvku:  :-)

to není magnet ale gravitace :wink:

Autor:  jm [ stř čer 29, 2005 4:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

na plachtu bych taky pouzil treba nurbs.....teda zrovna si hreaju s nurbs v maye(po dlouhe dobe zas) a to je teda hustyyyyyy

jm

Autor:  xixixao [ stř čer 29, 2005 5:40 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: :-)

creativeideas píše:
to není magnet ale gravitace :wink:


Nechápu o co ti jde, je to správně Proportional Edit Fallow, v 2.37 sou to takový "kroužky", už máš tu plachtu, alespoň nějak???

Autor:  creativeideas [ stř čer 29, 2005 6:35 pm ]
Předmět příspěvku: 

já sem pÅ™ece nic neÅ™ek, akorát sem Ä

Přílohy:
Poznámka: nesmát, v blenderu pracujuju jen 3 dny
divna_plachta.png
divna_plachta.png [ 49.23 KiB | Zobrazeno 1018 krát ]

Autor:  jm [ stř čer 29, 2005 7:19 pm ]
Předmět příspěvku: 

musis to mit dostatecne podrozdeleny, daleko vic facu, jinak ti "o" nepomuze.
jak rikam prdni tam nurbs, ten se ti bude nadherne tvarovat.

jm

Autor:  creativeideas [ stř čer 29, 2005 7:24 pm ]
Předmět příspěvku: 

a kde je to nurbs, já fakt nevim :(

Autor:  AD [ stř čer 29, 2005 7:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="xixixao"]AD Myslim že to nebude jeho celoživotní dílo, .../quote]

...no psal o co nejreálnější plachtě...

... to je taková moje úchylka... když chci něco reálné, už existující, tak provětrám net a knihovnu a snažím se o tom dozvědět co nejvíc, abych se té realitě opravdu přiblížil...

jinak bych se taky držel zahuštěného plane.....

Stránka 12 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/