blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

render problem
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1299
Stránka 11

Autor:  Klayman [ pon čer 27, 2005 7:58 pm ]
Předmět příspěvku:  render problem

CHcel by som sa spytat ako je to so zlozitejsimi scenami v blenderi, v scene mam uz hodne objektov ale stale sa to da zvladnut lenze celkovy rende sa akoby zasekol, ani po 2 hodinach renderu z toho nic neleze zda sa mi akoby sa render zasekol v nejakej slucke aj ked pocitac pracuje vysledky nesu. Myslim ze scena az taka zlozita nie je a blender by take nieco mal zvladnut tu su detaily : Ver 875686 a render bezi na P4 3Ghz 512 RAM 128 Graf karta.

Poradi mi niekto pls

Autor:  tol [ pon čer 27, 2005 8:07 pm ]
Předmět příspěvku: 

Co v tý scéně všechno máš? Raytracing? Zrcadlení? AO?

Autor:  Klayman [ pon čer 27, 2005 8:13 pm ]
Předmět příspěvku: 

ano je tam vsetko aj ao zapnute na 7 aj zrkadlenie v tip je v tom ze mam to vsetko rovnomerne rozdelene na 12 layeroch ked dam renderovat 10 layerov tak to ide ale vsetky naraz to nespravi

Autor:  tol [ pon čer 27, 2005 10:10 pm ]
Předmět příspěvku: 

Mě se to stává, když přešvihnu paměť (což těch Tvých 512 je celkem často), že to občas nejde spočítat- řeším to tak, že to vyrenderuju navíckrát (třeba popředí zvlášť, pozadí zvlášť) a pak to spojím v Photoshopu:)

Autor:  Klayman [ úte čer 28, 2005 11:57 am ]
Předmět příspěvku: 

A inak to nejde??Viem ze aj toto je riesenie ale nejako mi to popredie s pozadim zasahuje do celej sceny formou tienov, inac raz som to uz tak spravil mam cisto pozadie vyrenderovane zvlast a davam ho ako backbuf ale ostatok fakt potrebujem cely takze jedina moznost nova ramka???

Autor:  tol [ úte čer 28, 2005 12:04 pm ]
Předmět příspěvku: 

Klayman píše:
A inak to nejde??Viem ze aj toto je riesenie ale nejako mi to popredie s pozadim zasahuje do celej sceny formou tienov, inac raz som to uz tak spravil mam cisto pozadie vyrenderovane zvlast a davam ho ako backbuf ale ostatok fakt potrebujem cely takze jedina moznost nova ramka???


Samozřejmě je i jiná možnost- optimalizovat render:) Já na to chodím takhle prasácky, protože s optimalizací nemůžu ztrácet čas a mám dost silnej stroj, abych ten render protlačil brutální silou, ale když si s tím můžeš pohrát, tak optimalizuje- nemají některé objekty v pozadí zbytečně moc polygonů? Není AO zbytečná rozežranost, když stačí použít trik se spoty namapovanými na kouli (btw AO třeba používám jenom v interiérech a i tam málo)? Takových "drobností", kterými se dá render urychlit je celá řada:)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/