blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Edged Faces http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1264 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | AD [ pát čer 17, 2005 9:14 am ] |
Předmět příspěvku: | |
nevim to jistě ( když tak mě opraví ),alepokud je face udělaný jako quad, tak se ti trianglově ani zobrazovat nebude ( pokud plochu quadu nezdeformuješ posunutím jednoho z vertexů tak že ho ohneš , nebo ho na trianglový nepřevedeš) ... ani mě nenapadá k čemu by to bylo dobré, ale to je asi zažitými postupy... K Maxku jsem jenom přičichl... popiš, proč to potřebuješ, třeba je k dispozici jiné řešení... |
Autor: | Ragnos [ pát čer 17, 2005 7:20 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
etko píše: ...ako prevdiem model na ciste triangle bez quadov?...
Pomoci Ctrl+T v Edit modu kdyz mas vybrane dane popripade vsechny quady. A naopak triangly do quadu prevedes pomoci Alt+J. |
Autor: | Genom [ pát čer 17, 2005 9:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Jen mě tak napadá... Pokud chceš zobrazit edges,který vedou k vertexu,tak stačí zakliknout v Edit mode (Mesh Tools 1) Draw Edges... A pokud chceš pracovat jen s Edges,tak se tam stačí přepnot pomocí ctrl+tab -> edges... |
Autor: | tol [ pát čer 17, 2005 11:53 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
etko píše: Tiez by som rad vedel ci je nejaky ekvivalent k smoothing groups. Dakujem. V Blenderu to funguje tak, že v Editing Buttons (F9) je paletka Mesh a v ní jsou dole dvě tlačítka- Set Smooth a SetSolid SetSmoot facy nastaví jako vyhlazené, SetSolid to zase vrátí do původního stavu. Oba tyto nástroje jdou použít jak globálně- mimo editační mód, tak selektivně, tzn. můžeš např. v edit. módu označit jen některé facy a aplikovat jednu z těch dvou funkcí jen na ně |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |