blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Edged Faces
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1264
Stránka 11

Autor:  AD [ pát čer 17, 2005 9:14 am ]
Předmět příspěvku: 

nevim to jistě ( když tak mě opraví ),alepokud je face udělaný jako quad, tak se ti trianglově ani zobrazovat nebude ( pokud plochu quadu nezdeformuješ posunutím jednoho z vertexů tak že ho ohneš , nebo ho na trianglový nepřevedeš) ... ani mě nenapadá k čemu by to bylo dobré, ale to je asi zažitými postupy...

K Maxku jsem jenom přičichl... popiš, proč to potřebuješ, třeba je k dispozici jiné řešení...

Autor:  Ragnos [ pát čer 17, 2005 7:20 pm ]
Předmět příspěvku: 

etko píše:
...ako prevdiem model na ciste triangle bez quadov?...


Pomoci Ctrl+T v Edit modu kdyz mas vybrane dane popripade vsechny quady. A naopak triangly do quadu prevedes pomoci Alt+J.

Autor:  Genom [ pát čer 17, 2005 9:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Jen mě tak napadá...
Pokud chceš zobrazit edges,který vedou k vertexu,tak stačí zakliknout v Edit mode (Mesh Tools 1) Draw Edges...
A pokud chceš pracovat jen s Edges,tak se tam stačí přepnot pomocí ctrl+tab -> edges...

Autor:  tol [ pát čer 17, 2005 11:53 pm ]
Předmět příspěvku: 

etko píše:

Tiez by som rad vedel ci je nejaky ekvivalent k smoothing groups. Dakujem.


V Blenderu to funguje tak, že v Editing Buttons (F9) je paletka Mesh a v ní jsou dole dvě tlačítka- Set Smooth a SetSolid

SetSmoot facy nastaví jako vyhlazené, SetSolid to zase vrátí do původního stavu. Oba tyto nástroje jdou použít jak globálně- mimo editační mód, tak selektivně, tzn. můžeš např. v edit. módu označit jen některé facy a aplikovat jednu z těch dvou funkcí jen na ně :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/