blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Particles
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1244
Stránka 11

Autor:  Klayman [ sob čer 11, 2005 5:45 pm ]
Předmět příspěvku:  Particles

Ahojte este jedna otazocka ked robim kratke videjko s particles (napriklad oheň) neviem sa strafiÅ¥ presne do sluÄ

Autor:  jankoš [ ned čer 12, 2005 3:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proč to vůbec potřebuješ opakovaný?stačí nastavit parametry Start a End...

Autor:  Klayman [ ned čer 12, 2005 5:47 pm ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Elbow"]To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proÄ

Autor:  jankoš [ ned čer 12, 2005 7:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já teda tvorbě her moc nerozumím, ale nešlo by to třeba tak, že bys nahrál animaci toho ohně např. na bílým pozadí a pak to namapoval na plane jako texturu s vhodným alpha kanálem??Bo rovnou do tý hry dát particles?I když to by možná bylo náročný, ale to zas já newim :(

Autor:  Aquarius [ pon čer 13, 2005 9:00 am ]
Předmět příspěvku: 

[quote="Klayman"][quote="Elbow"]To by spíš vypadalo jako scratchování :? A proÄ

Autor:  mad_eye [ pon čer 13, 2005 11:06 am ]
Předmět příspěvku: 

Elbow píše:
Já teda tvorbě her moc nerozumím, ale nešlo by to třeba tak, že bys nahrál animaci toho ohně např. na bílým pozadí a pak to namapoval na plane jako texturu s vhodným alpha kanálem??Bo rovnou do tý hry dát particles?I když to by možná bylo náročný, ale to zas já newim :(

no jasne ale jemu de o to aby ta animace navazovala ve smycce. Aby ten posledni frame navazoval na prvni, rozumis?

Autor:  tol [ pon čer 13, 2005 11:51 am ]
Předmět příspěvku: 

Tohle je klasickej problém, se kterým se setkávám v práci poměrně často- Blender particly zacyklit neumí (a nejenom on, nenašel jsem zatím aplikaci, která to umí). Řeším to tak, že vyrenderuju delší úsek, třeba animovaného ohně. Vyberu z něj úsek, kde mezi prvním a posledním framem je nejmenší rozdíl a z těchto dvou framů vyrobím jeden další frame , ve kterém se ten první a poslední prolínají 50/50 procent.
Je to finta, kterou používají běžně klasičtí animátoři a i když není 100 procentní jako když má engine vlastní particle systém, funguje celkem dobře-většinou sice nesnese vyloženě ostříží sledování (když na ten zásek čekáš, tak ho najdeš) ale do herní scény stačí:)

Autor:  jankoš [ pon čer 13, 2005 7:46 pm ]
Předmět příspěvku: 

Nebo si vymodeluj mesh ve tvaru "ohňovýho sloupu" a tomu pak přiřaď vhodnej materiál a animovanou texturu...Ale newim esli to pofachá, už sem psal, vůbec se v tom neorientuju...

Autor:  Klayman [ úte čer 14, 2005 9:54 am ]
Předmět příspěvku: 

hmm skoda ze to nefunguje nejako cez ipo krivky ono chcel som to len dat ako pozadie do jednej sceny alebo vyrez obrazka ktory bude animovani len cisto s tymi particlami ale stale mi to po urcitom case sekne :)

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/