blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Zrcadleni http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1142 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | 6xx [ stř kvě 25, 2005 7:23 am ] |
Předmět příspěvku: | |
s env. mapami te neporadim, ale radu bych měl, pužij Raytraycing: v menu materials je to záložka mirror transp, tlacitko Ray mirror + posuvniky okolo(hlavně RayMir), při renderu ještě musíš mít ve scene-> render zapnuté Ray |
Autor: | Aquarius [ stř kvě 25, 2005 10:06 am ] |
Předmět příspěvku: | |
SouhlasÃm s 6xx.. Ty env mapy jsou opravdu nÄ›kdy nevyspitatelný.. zrovna na kouli mi to dÄ›lalo zajÃmavý vÄ›ci.. a na hranatých objektech se to vůbec nezrcadlà pÄ›knÄ›.. |
Autor: | Ku8aZ [ stř kvě 25, 2005 2:44 pm ] |
Předmět příspěvku: | env mapa |
Mně to jelo na kouli dobře, musà se taky specifikovat tvar potahovaného objektu ![]() ![]() ![]() |
Autor: | ahed [ stř kvě 25, 2005 3:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: env mapa |
Ku8aZ píše: MnÄ› to jelo na kouli dobÅ™e, musà se taky specifikovat tvar potahovaného objektu
![]() ![]() ![]() To je otázka, vzhledem k tomu, že pri Raytracingu nastavujeÅ¡ pár Ä |
Autor: | Slange [ stř kvě 25, 2005 3:50 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: env mapa |
ahed píše: To je otázka, vzhledem k tomu, že pri Raytracingu nastavuješ pár čudlíků a přin EnvMapách musíš dávat bůhvíco a ještě Empty a do vrstev...
Empty objekt sa uz pouzivat nemusi. A je to o hooodne rychlejsie. Ale ak mas v scene 100 objektov, tak je jednouchsie zapnut raytracer ako nastavit enviroment mapu na kazdy z nich. ![]() |
Autor: | 6xx [ stř kvě 25, 2005 8:19 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: env mapa |
Slange píše: ahed píše: Ale ak mas v scene 100 objektov, tak je jednouchsie zapnut raytracer ako nastavit enviroment mapu na kazdy z nich. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |