blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Jak udělat realný blesk
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1032
Stránka 11

Autor:  Aquarius [ ned kvě 01, 2005 1:39 pm ]
Předmět příspěvku:  Jak udÄ›lat realný blesk

Ahoj. Jakým způsobem byste udělali blesk který by působil realistickým dojmem? :roll:

Autor:  Slange [ ned kvě 01, 2005 1:45 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ak by mal byt animovany, tak by som to urobil cez particle, ktore by deformoval lattice. Alebo by si skusil ten blesk vymodelovat a pomocou relative vertex key zanimovat tak aby to vyzeralo dobre, a este jeden taky isty objekt, ktory by vytvaral glow, a nakoniec by som to spojil v sequencery.
Ak by bol staticky tak si staci namoalovat dobru texturu ( alebo goolge :D )

Autor:  dogfood [ ned kvě 01, 2005 8:28 pm ]
Předmět příspěvku: 

ja som niekde videl tutoriál na blesk, len si neviem spomenúť, kde :mad:. Nevadí, základ bol vymodelovaÅ¥ blesk v generátore stromov (myslím, že l-system alebo také nieÄ

Autor:  jankoš [ ned kvě 01, 2005 9:15 pm ]
Předmět příspěvku: 

Já bych to řešil (staticky) jako curve, použil BevOb, nastavil bílou barvu a Shadeless, nebo emit na max, zkopíroval curve, odstranil BevOb, převedl na mesh a nastavil modrý halo

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/