blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Jak udělat realný blesk http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1032 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | Aquarius [ ned kvě 01, 2005 1:39 pm ] |
Předmět příspěvku: | Jak udÄ›lat realný blesk |
Ahoj. Jakým způsobem byste udělali blesk který by působil realistickým dojmem? |
Autor: | Slange [ ned kvě 01, 2005 1:45 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak by mal byt animovany, tak by som to urobil cez particle, ktore by deformoval lattice. Alebo by si skusil ten blesk vymodelovat a pomocou relative vertex key zanimovat tak aby to vyzeralo dobre, a este jeden taky isty objekt, ktory by vytvaral glow, a nakoniec by som to spojil v sequencery. Ak by bol staticky tak si staci namoalovat dobru texturu ( alebo goolge ) |
Autor: | dogfood [ ned kvě 01, 2005 8:28 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
ja som niekde videl tutoriál na blesk, len si neviem spomenúť, kde . NevadÃ, základ bol vymodelovaÅ¥ blesk v generátore stromov (myslÃm, že l-system alebo také nieÄ |
Autor: | jankoš [ ned kvě 01, 2005 9:15 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Já bych to řešil (staticky) jako curve, použil BevOb, nastavil bílou barvu a Shadeless, nebo emit na max, zkopíroval curve, odstranil BevOb, převedl na mesh a nastavil modrý halo |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |