blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Static Particlez http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1021 |
Stránka 1 z 1 |
Autor: | dogfood [ pát dub 29, 2005 5:23 pm ] |
Předmět příspěvku: | Static Particlez |
Toto mi dosÅ¥ dobre neide do hlavy. KeÄ |
Autor: | Slange [ pát dub 29, 2005 6:05 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ak das na nejaky objekt particle, tak sa ten objekt stane neviditelnym emitorom. Skopiruj ho a na druhom objekte vypni particle. |
Autor: | dogfood [ pát dub 29, 2005 6:11 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Lenže mne neide o to, že by mi zmizol objekt, ktorému som dal particle efekt ale o to, že tie particly presvitajú cez vÅ¡etko, Ä |
Autor: | Slange [ pát dub 29, 2005 6:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
dogfood píše: Lenže mne neide o to, že by mi zmizol objekt, ktorému som dal particle efekt ale o to, že tie particly presvitajú cez všetko, čo je pred nimi.
Hupss, prepac, uz chapem ako to myslis . Skusal som nastavit vsetko mozne, ale stale to presvita . Uz si zacinam mysliet, ze je to bug. |
Autor: | dogfood [ pát dub 29, 2005 6:40 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Aj mne sa to zda, lebo sa mi to stalo uz 2. krat. |
Autor: | jankoš [ pát dub 29, 2005 8:42 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Chlapi, nebudu Vás napínat...Nebo že by jo...? Ne...U té helmy nesmí být zaplý Ztransp...Ale chlape, zdá se mi, že v tom meshi máš nějakej bordel, trochu sem si dovolil pozměnit nastavení particlů a trochu tu helmu, ale spěchám, takže to není ideál... |
Autor: | dogfood [ ned kvě 01, 2005 8:34 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
wowowowowow dÃki . ÄŒo som tam mal také straÅ¡né? Ono to aj tak nie je eÅ¡te úplne dokonÄ |
Autor: | jankoš [ ned kvě 01, 2005 9:12 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, ten jeden vertex, ze kterýho vedly edges k půlce přilby mně TROCHU znepokojil .Jenom malá rada:přidej tam těch vertexů víc a různě je pozvohýbej, helma (a vůbec celý brnění), nabyde propracovanějšího dojmua bude to vypadat líp |
Autor: | dogfood [ ned kvě 01, 2005 9:25 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ono je to do tej bigga animácie, takže to bude vÃ¤Ä |
Autor: | jankoš [ pon kvě 02, 2005 8:52 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
No, já už počítám u sebe animace s motion blurem, kdy jeden frame trvá nejvýš dvacet vteřin a to se pak 14ti vteřinová animačka počítá celou noc... |
Autor: | LDi [ pon kvě 02, 2005 9:33 pm ] |
Předmět příspěvku: | |
Ja nevim, ale ja sem u animaci vzdycky pouzival motion blur... vychazi to fakt hezcejic, de o to jak si to nastavis. A krom toho to muzes vyresit postprocesove, ale je pravda ze to potom nevypada tak hezky... |
Stránka 1 z 1 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |