blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Static Particlez
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=1021
Stránka 11

Autor:  dogfood [ pát dub 29, 2005 5:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Static Particlez

Toto mi dosÅ¥ dobre neide do hlavy. KeÄ

Autor:  Slange [ pát dub 29, 2005 6:05 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ak das na nejaky objekt particle, tak sa ten objekt stane neviditelnym emitorom.
Skopiruj ho a na druhom objekte vypni particle. :D

Autor:  dogfood [ pát dub 29, 2005 6:11 pm ]
Předmět příspěvku: 

Lenže mne neide o to, že by mi zmizol objekt, ktorému som dal particle efekt ale o to, že tie particly presvitajú cez vÅ¡etko, Ä

Autor:  Slange [ pát dub 29, 2005 6:37 pm ]
Předmět příspěvku: 

dogfood píše:
Lenže mne neide o to, že by mi zmizol objekt, ktorému som dal particle efekt ale o to, že tie particly presvitajú cez všetko, čo je pred nimi.


Hupss, prepac, uz chapem ako to myslis :oops: .
Skusal som nastavit vsetko mozne, ale stale to presvita :shock: . Uz si zacinam mysliet, ze je to bug.

Autor:  dogfood [ pát dub 29, 2005 6:40 pm ]
Předmět příspěvku: 

Aj mne sa to zda, lebo sa mi to stalo uz 2. krat.

Autor:  jankoš [ pát dub 29, 2005 8:42 pm ]
Předmět příspěvku: 

Chlapi, nebudu Vás napínat...Nebo že by jo...? :) Ne...U té helmy nesmí být zaplý Ztransp...Ale chlape, zdá se mi, že v tom meshi máš nějakej bordel, trochu sem si dovolil pozměnit nastavení particlů a trochu tu helmu, ale spěchám, takže to není ideál...

Autor:  dogfood [ ned kvě 01, 2005 8:34 pm ]
Předmět příspěvku: 

wowowowowow díki :bigups: . ÄŒo som tam mal také straÅ¡né? Ono to aj tak nie je eÅ¡te úplne dokonÄ

Autor:  jankoš [ ned kvě 01, 2005 9:12 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, ten jeden vertex, ze kterýho vedly edges k půlce přilby mně TROCHU znepokojil :) .Jenom malá rada:přidej tam těch vertexů víc a různě je pozvohýbej, helma (a vůbec celý brnění), nabyde propracovanějšího dojmua bude to vypadat líp :wink:

Autor:  dogfood [ ned kvě 01, 2005 9:25 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ono je to do tej bigga animácie, takže to bude väÄ

Autor:  jankoš [ pon kvě 02, 2005 8:52 pm ]
Předmět příspěvku: 

No, já už počítám u sebe animace s motion blurem, kdy jeden frame trvá nejvýš dvacet vteřin a to se pak 14ti vteřinová animačka počítá celou noc... :)

Autor:  LDi [ pon kvě 02, 2005 9:33 pm ]
Předmět příspěvku: 

Ja nevim, ale ja sem u animaci vzdycky pouzival motion blur... vychazi to fakt hezcejic, de o to jak si to nastavis. A krom toho to muzes vyresit postprocesove, ale je pravda ze to potom nevypada tak hezky...

Stránka 11 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/