blender3d.cz
http://blender3d.cz/forum/

Postup
http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8503
Stránka 23

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 12:04 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

K té kameře - v 3D okně je v dolním záhlaví nabídka View, klikni na ni a ve spodní části menu je Camera - NumPad 0...na to klikni a přepneš se do pohledu aktivní kamery...

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 12:12 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Probůh, vždyť to má skoro 5,5M vertexů...

Autor:  michelle [ pát led 20, 2012 12:27 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

ahaaaa...sice nevim o co go ... ale asi to vadí ty vertexy? mno ja se ridila podle kde jakych tutorialu.. co bylo pobobne tem krivkam...
takze proto s tim mam furt neco? takze i proto se to nerozzarii ruzove?

takze asi to je sajgon ty moje krivky... :emo23:

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 12:32 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Vydrž 10 minut a pošlu ti to zpět...

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 1:08 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Náhled:

Nadefinoval jsem materiál "Zarici_material", pouzij ten. Nemusíš každé křivce definovat extra materiál, pokud má být na všech stejný.

Dále, v tom blendu jsem ti dal Outliner nalevo...ty křivky měli tolik vertexů, že i můj notebook s tím měl problém... čili všechny neupravené křivky jsou neviditelné a jsou v layeru 1. Všechny opravené jsou v layeru 2.
Křivky zviditelníš kliknutím na ikonu zavřeného oka.
U nastavení křivek nastav Bevel na 0 (netřeba), resolution na max 1, vyšší netřeba a Extrude na 1...

Těch křivek je tam tolik, že bych s tím strávil min. hodinu.

Přílohy:
M.png
M.png [ 93.25 KiB | Zobrazeno 2772 krát ]
krajina111xy.ruz.rozpt.blend.zip [223.47 KiB]
52 krát

Autor:  michelle [ pát led 20, 2012 2:37 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

ty jooo.. ty jsi blender buh.. vypada to bozsky!!! dekuju dekuju odved jsi kus prace... :emo18: :emo17: :emo18:
ja mam uz ty krivky opravene taky .. tak ten material nemusim nastavovat kdyz je stejny jako u tech zaricich linii? jen opravit emit na 5.. chapu to spravne?
a pak to dam vyrendrovat a bude me to taky svitit jako tobe?

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 9:15 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Pokud je zde předpoklad, že materiál bude použit na všech objektech stejný (v tomto případě křivky), potom se na jednom objektu nadefinuje jen jeden materiál a ostatním se jen přiřadí.
Pokud by jsi se totiž v budoucnu rozhodla pro drobnou změnu, např. barvy, stačí zeditovat jednu barvu, místo procházení všech objektů a nastavování barvy objektů individuálně...

Všechny křivky v layeru 2 mají nastaven materiál "Zarici_materiál", ostatní křivky v layeru 1 mají individuální materiál, kde je jim často nastaven Halo, kdy křivky s Halo prostě zářit nebudou.

Autor:  taby [ pát led 20, 2012 9:33 am ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Pro notebooky lze emulovat numerickou klávesnici v nastavení:
Soubor -> Uživatelská nastavení -> Vstup -> Emulate Numpad (v levém sloupci)
File -> User preferences -> Input -> Emulate Numpad

Pak ti klávesy s čísly budou fungovat jako na numerické klávesnici. ;)

Autor:  michelle [ pát led 20, 2012 3:33 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

ahoj ahooj... Genome velké díky!!

mam to dokoncenee... a je krasne prozarene akorat me dela starost ze kdyz se to vyrenrovalo.. vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?) Myslim tim pridat treba jeste krivkam nejaky material ale tak aby zare byla zachovana, protoze nechci a byve finale az po krivce/krivkach bude klouzat kamera/kamery aby to vypadalo takhle rozkostkovane... takze jak to mam a v cem pozmenit.. podotykam ze jestli to ve vysledku neva a v exportu potom do avi a promitani na obraz nebude videt tak je tento dotaz bezpredmetny..

dekuju za doufam pripadne odpovedi... pro predstavu prikladam soubor. blend abyste si udelali orazek o tom o cem mluvim :)

Přílohy:
zarici.krajina1.rar [208.25 KiB]
50 krát

Autor:  bRezak [ pát led 20, 2012 3:55 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

michelle píše:
vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?)

tipl bych si, že zoomuješ render, protože máš daleko kameru :-)

Autor:  michelle [ pát led 20, 2012 4:23 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

bRezak

tak jsem priblizila kameru a je to stejne..
takze neni to ve me a mych nedostatcich, co se tyce, ale v tech linich a jejich nastaveni (krivky a material)

a ano i ten render pred i po zoomu je rozkostickovany... nevzhledny ale krasne zarici...
takze jak bych to mohla spravit... viz soubor .blend

Přílohy:
zarici.krajina1.rar [208.25 KiB]
48 krát

Autor:  Paul 68 Rageous [ pát led 20, 2012 4:27 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Tak skus nastaviť vyssie rozlisenie (napr 1280x1024) a nastav Oversampling (OSA alebo nazyvny antialiasing) na nejaku vyssiu hodnotu (16)
Vsetko by to malo byt kdesi pri tlacitku Render (mam starsiu verziu neviem presne kde to je)

Autor:  michelle [ pát led 20, 2012 4:37 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

nastavila jsem ten anti-aliansing na 16 ale nic moc se nezmenilo a to ostatni jsem nenasla :D ani rozliseni ani ten OSA..
hledala jsem to v Render jaks psal..

Autor:  Genom [ pát led 20, 2012 4:53 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Holka špatně se koukáš...ten vyrenderovanej obrázek je moc nazoomovanej (přiblíženej), pokud jej oddálíš, uvidíš čtverec, a ten čtverec je výseč z renderovací kamery. Musíš přiblížit kameru před renderem a ne obrázek po renderu...

Nastavil jsem to za tebe.

Přílohy:
zarici.krajina1.blend.zip [236.6 KiB]
52 krát

Autor:  Jergon [ pát led 20, 2012 10:38 pm ]
Předmět příspěvku:  Re: Postup

Fíha, jak koukám na tu ukázku, tak jestli tohle je opravdu poctivě modelované, tak se divím, že se chudák komp při renderování nesvíjí v agónii a neutíká skočit z Nuseláku... :shock: :shock: Opravdu je takovýhle útvar tolik důležitý, aby stál za pět a půl mega bodů a za tu fušku a nedal se nahradit obrázkem na Plane?
P.S.: odvolávám svůj nápad s kopií, na tohle tedy opravdu ne... :-)

Stránka 23 Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/