blender3d.cz http://blender3d.cz/forum/ |
|
Postup http://blender3d.cz/forum/viewtopic.php?f=6&t=8503 |
Stránka 2 z 3 |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 12:04 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
K té kameře - v 3D okně je v dolním záhlaví nabídka View, klikni na ni a ve spodní části menu je Camera - NumPad 0...na to klikni a přepneš se do pohledu aktivní kamery... |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 12:12 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Probůh, vždyť to má skoro 5,5M vertexů... |
Autor: | michelle [ pát led 20, 2012 12:27 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
ahaaaa...sice nevim o co go ... ale asi to vadí ty vertexy? mno ja se ridila podle kde jakych tutorialu.. co bylo pobobne tem krivkam... takze proto s tim mam furt neco? takze i proto se to nerozzarii ruzove? takze asi to je sajgon ty moje krivky... |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 12:32 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Vydrž 10 minut a pošlu ti to zpět... |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 1:08 am ] | |||
Předmět příspěvku: | Re: Postup | |||
Náhled: Nadefinoval jsem materiál "Zarici_material", pouzij ten. Nemusíš každé křivce definovat extra materiál, pokud má být na všech stejný. Dále, v tom blendu jsem ti dal Outliner nalevo...ty křivky měli tolik vertexů, že i můj notebook s tím měl problém... čili všechny neupravené křivky jsou neviditelné a jsou v layeru 1. Všechny opravené jsou v layeru 2. Křivky zviditelníš kliknutím na ikonu zavřeného oka. U nastavení křivek nastav Bevel na 0 (netřeba), resolution na max 1, vyšší netřeba a Extrude na 1... Těch křivek je tam tolik, že bych s tím strávil min. hodinu.
|
Autor: | michelle [ pát led 20, 2012 2:37 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
ty jooo.. ty jsi blender buh.. vypada to bozsky!!! dekuju dekuju odved jsi kus prace... ja mam uz ty krivky opravene taky .. tak ten material nemusim nastavovat kdyz je stejny jako u tech zaricich linii? jen opravit emit na 5.. chapu to spravne? a pak to dam vyrendrovat a bude me to taky svitit jako tobe? |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 9:15 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Pokud je zde předpoklad, že materiál bude použit na všech objektech stejný (v tomto případě křivky), potom se na jednom objektu nadefinuje jen jeden materiál a ostatním se jen přiřadí. Pokud by jsi se totiž v budoucnu rozhodla pro drobnou změnu, např. barvy, stačí zeditovat jednu barvu, místo procházení všech objektů a nastavování barvy objektů individuálně... Všechny křivky v layeru 2 mají nastaven materiál "Zarici_materiál", ostatní křivky v layeru 1 mají individuální materiál, kde je jim často nastaven Halo, kdy křivky s Halo prostě zářit nebudou. |
Autor: | taby [ pát led 20, 2012 9:33 am ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Pro notebooky lze emulovat numerickou klávesnici v nastavení: Soubor -> Uživatelská nastavení -> Vstup -> Emulate Numpad (v levém sloupci) File -> User preferences -> Input -> Emulate Numpad Pak ti klávesy s čísly budou fungovat jako na numerické klávesnici. ;) |
Autor: | michelle [ pát led 20, 2012 3:33 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Postup | ||
ahoj ahooj... Genome velké díky!! mam to dokoncenee... a je krasne prozarene akorat me dela starost ze kdyz se to vyrenrovalo.. vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?) Myslim tim pridat treba jeste krivkam nejaky material ale tak aby zare byla zachovana, protoze nechci a byve finale az po krivce/krivkach bude klouzat kamera/kamery aby to vypadalo takhle rozkostkovane... takze jak to mam a v cem pozmenit.. podotykam ze jestli to ve vysledku neva a v exportu potom do avi a promitani na obraz nebude videt tak je tento dotaz bezpredmetny.. dekuju za doufam pripadne odpovedi... pro predstavu prikladam soubor. blend abyste si udelali orazek o tom o cem mluvim :)
|
Autor: | bRezak [ pát led 20, 2012 3:55 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
michelle píše: vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?) tipl bych si, že zoomuješ render, protože máš daleko kameru |
Autor: | michelle [ pát led 20, 2012 4:23 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Postup | ||
bRezak tak jsem priblizila kameru a je to stejne.. takze neni to ve me a mych nedostatcich, co se tyce, ale v tech linich a jejich nastaveni (krivky a material) a ano i ten render pred i po zoomu je rozkostickovany... nevzhledny ale krasne zarici... takze jak bych to mohla spravit... viz soubor .blend
|
Autor: | Paul 68 Rageous [ pát led 20, 2012 4:27 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Tak skus nastaviť vyssie rozlisenie (napr 1280x1024) a nastav Oversampling (OSA alebo nazyvny antialiasing) na nejaku vyssiu hodnotu (16) Vsetko by to malo byt kdesi pri tlacitku Render (mam starsiu verziu neviem presne kde to je) |
Autor: | michelle [ pát led 20, 2012 4:37 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
nastavila jsem ten anti-aliansing na 16 ale nic moc se nezmenilo a to ostatni jsem nenasla :D ani rozliseni ani ten OSA.. hledala jsem to v Render jaks psal.. |
Autor: | Genom [ pát led 20, 2012 4:53 pm ] | ||
Předmět příspěvku: | Re: Postup | ||
Holka špatně se koukáš...ten vyrenderovanej obrázek je moc nazoomovanej (přiblíženej), pokud jej oddálíš, uvidíš čtverec, a ten čtverec je výseč z renderovací kamery. Musíš přiblížit kameru před renderem a ne obrázek po renderu... Nastavil jsem to za tebe.
|
Autor: | Jergon [ pát led 20, 2012 10:38 pm ] |
Předmět příspěvku: | Re: Postup |
Fíha, jak koukám na tu ukázku, tak jestli tohle je opravdu poctivě modelované, tak se divím, že se chudák komp při renderování nesvíjí v agónii a neutíká skočit z Nuseláku... Opravdu je takovýhle útvar tolik důležitý, aby stál za pět a půl mega bodů a za tu fušku a nedal se nahradit obrázkem na Plane? P.S.: odvolávám svůj nápad s kopií, na tohle tedy opravdu ne... |
Stránka 2 z 3 | Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |