Právě je úte lis 26, 2024 12:55 am

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]




Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další
Autor Zpráva
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 12:04 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
K té kameře - v 3D okně je v dolním záhlaví nabídka View, klikni na ni a ve spodní části menu je Camera - NumPad 0...na to klikni a přepneš se do pohledu aktivní kamery...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 12:12 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Probůh, vždyť to má skoro 5,5M vertexů...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 12:27 am 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
ahaaaa...sice nevim o co go ... ale asi to vadí ty vertexy? mno ja se ridila podle kde jakych tutorialu.. co bylo pobobne tem krivkam...
takze proto s tim mam furt neco? takze i proto se to nerozzarii ruzove?

takze asi to je sajgon ty moje krivky... :emo23:


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 12:32 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Vydrž 10 minut a pošlu ti to zpět...


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 1:08 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Náhled:

Nadefinoval jsem materiál "Zarici_material", pouzij ten. Nemusíš každé křivce definovat extra materiál, pokud má být na všech stejný.

Dále, v tom blendu jsem ti dal Outliner nalevo...ty křivky měli tolik vertexů, že i můj notebook s tím měl problém... čili všechny neupravené křivky jsou neviditelné a jsou v layeru 1. Všechny opravené jsou v layeru 2.
Křivky zviditelníš kliknutím na ikonu zavřeného oka.
U nastavení křivek nastav Bevel na 0 (netřeba), resolution na max 1, vyšší netřeba a Extrude na 1...

Těch křivek je tam tolik, že bych s tím strávil min. hodinu.


Přílohy:
M.png
M.png [ 93.25 KiB | Zobrazeno 3044 krát ]
krajina111xy.ruz.rozpt.blend.zip [223.47 KiB]
66 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 2:37 am 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
ty jooo.. ty jsi blender buh.. vypada to bozsky!!! dekuju dekuju odved jsi kus prace... :emo18: :emo17: :emo18:
ja mam uz ty krivky opravene taky .. tak ten material nemusim nastavovat kdyz je stejny jako u tech zaricich linii? jen opravit emit na 5.. chapu to spravne?
a pak to dam vyrendrovat a bude me to taky svitit jako tobe?


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 9:15 am 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Pokud je zde předpoklad, že materiál bude použit na všech objektech stejný (v tomto případě křivky), potom se na jednom objektu nadefinuje jen jeden materiál a ostatním se jen přiřadí.
Pokud by jsi se totiž v budoucnu rozhodla pro drobnou změnu, např. barvy, stačí zeditovat jednu barvu, místo procházení všech objektů a nastavování barvy objektů individuálně...

Všechny křivky v layeru 2 mají nastaven materiál "Zarici_materiál", ostatní křivky v layeru 1 mají individuální materiál, kde je jim často nastaven Halo, kdy křivky s Halo prostě zářit nebudou.


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 9:33 am 
Offline
.......
.......
Uživatelský avatar

Registrován: úte črc 04, 2006 8:11 am
Příspěvky: 1148
Bydliště: Pardubice
Pro notebooky lze emulovat numerickou klávesnici v nastavení:
Soubor -> Uživatelská nastavení -> Vstup -> Emulate Numpad (v levém sloupci)
File -> User preferences -> Input -> Emulate Numpad

Pak ti klávesy s čísly budou fungovat jako na numerické klávesnici. ;)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 3:33 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
ahoj ahooj... Genome velké díky!!

mam to dokoncenee... a je krasne prozarene akorat me dela starost ze kdyz se to vyrenrovalo.. vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?) Myslim tim pridat treba jeste krivkam nejaky material ale tak aby zare byla zachovana, protoze nechci a byve finale az po krivce/krivkach bude klouzat kamera/kamery aby to vypadalo takhle rozkostkovane... takze jak to mam a v cem pozmenit.. podotykam ze jestli to ve vysledku neva a v exportu potom do avi a promitani na obraz nebude videt tak je tento dotaz bezpredmetny..

dekuju za doufam pripadne odpovedi... pro predstavu prikladam soubor. blend abyste si udelali orazek o tom o cem mluvim :)


Přílohy:
zarici.krajina1.rar [208.25 KiB]
64 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 3:55 pm 
Offline
..
..

Registrován: stř črc 29, 2009 1:07 pm
Příspěvky: 73
Bydliště: Břeclav
michelle píše:
vypato dosti nevzhledne tim myslim ( kostickovane..rozpixlovane, tak se chci zeptat jestli to jde vylepsit...?)

tipl bych si, že zoomuješ render, protože máš daleko kameru :-)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 4:23 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
bRezak

tak jsem priblizila kameru a je to stejne..
takze neni to ve me a mych nedostatcich, co se tyce, ale v tech linich a jejich nastaveni (krivky a material)

a ano i ten render pred i po zoomu je rozkostickovany... nevzhledny ale krasne zarici...
takze jak bych to mohla spravit... viz soubor .blend


Přílohy:
zarici.krajina1.rar [208.25 KiB]
62 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 4:27 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: pát říj 02, 2009 8:18 am
Příspěvky: 678
Bydliště: Žilina
Tak skus nastaviť vyssie rozlisenie (napr 1280x1024) a nastav Oversampling (OSA alebo nazyvny antialiasing) na nejaku vyssiu hodnotu (16)
Vsetko by to malo byt kdesi pri tlacitku Render (mam starsiu verziu neviem presne kde to je)


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 4:37 pm 
Offline
..
..

Registrován: ned led 08, 2012 3:54 pm
Příspěvky: 59
Bydliště: Fiji
nastavila jsem ten anti-aliansing na 16 ale nic moc se nezmenilo a to ostatni jsem nenasla :D ani rozliseni ani ten OSA..
hledala jsem to v Render jaks psal..


Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 4:53 pm 
Offline
.........
.........
Uživatelský avatar

Registrován: sob pro 25, 2004 1:45 pm
Příspěvky: 1517
Bydliště: Mělník
Holka špatně se koukáš...ten vyrenderovanej obrázek je moc nazoomovanej (přiblíženej), pokud jej oddálíš, uvidíš čtverec, a ten čtverec je výseč z renderovací kamery. Musíš přiblížit kameru před renderem a ne obrázek po renderu...

Nastavil jsem to za tebe.


Přílohy:
zarici.krajina1.blend.zip [236.6 KiB]
65 krát
Nahoru
 Profil  
 
 Předmět příspěvku: Re: Postup
PříspěvekNapsal: pát led 20, 2012 10:38 pm 
Offline
....
....
Uživatelský avatar

Registrován: stř kvě 26, 2010 11:28 pm
Příspěvky: 392
Bydliště: Mělník
Fíha, jak koukám na tu ukázku, tak jestli tohle je opravdu poctivě modelované, tak se divím, že se chudák komp při renderování nesvíjí v agónii a neutíká skočit z Nuseláku... :shock: :shock: Opravdu je takovýhle útvar tolik důležitý, aby stál za pět a půl mega bodů a za tu fušku a nedal se nahradit obrázkem na Plane?
P.S.: odvolávám svůj nápad s kopií, na tohle tedy opravdu ne... :-)


Nahoru
 Profil  
 
Zobrazit příspěvky za předchozí:  Seřadit podle  
Odeslat nové téma Odpovědět na téma  [ Příspěvků: 35 ]  Přejít na stránku Předchozí  1, 2, 3  Další

Všechny časy jsou v UTC + 1 hodina [ Letní čas ]


Kdo je online

Uživatelé procházející toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 15 návštevníků


Nemůžete zakládat nová témata v tomto fóru
Nemůžete odpovídat v tomto fóru
Nemůžete upravovat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete mazat své příspěvky v tomto fóru
Nemůžete přikládat soubory v tomto fóru

Hledat:
Přejít na:  
cron
Založeno na phpBB® Forum Software © phpBB Group
Český překlad – phpBB.cz