kristova noho, ty v tom mas teda poradny gulas!
predne jsem si vyse vsiml, ze bys rada mela v 3d okne krivky (cokoliv) i s efektem z node editoru. tak to nefunguje. v 3d okne je jen nahled na modely. muzes je tu sice mit barevne nebo, pokud prepnes do textured nahledu, i otexturovane, ale nikdy se ti tam nebudou ukazovat s tim, co pokutis v nodech.
na to je render.
jiz ti psali, ze render je obrazek zachycujici to, co vidi kamera. proto je nemozne, aby vysledny obrazek byl "kolazi" zaberu z vice kamer. scenu proste renderuje jen jedna z nich a basta.
aktivni kamera neni ta, kterou mas oznacenou. aktivni kameru si muzes nastavit ctrl + 0.
pokud nemas numerickou klavesnici, zapni si jeji simulaci ne beznych cislech: File - User preferenc - zalozka Input a tam zaklikni policko Emulate numpad.
fakt netusim, co myslis tim "vypnout svetla". svetlo, ktere je ve scene, proste sviti a ma tedy vliv na vysledny render. lze mu nastavit, ze treba jen vrha stiny nebo mu stahnes energii na 0 atd, ale pri tvych znalostech programu nevim, jestli umis tyto tlacitka najit a vyuzit.
pokud das objektum emit, neni treba mit ve scene svetlo, pujde videt i bez nej, protoze sam svetlo emituje. (v takovem pripade je lepsi nastavit barvu prostredi na cerno - lepe to vynikne (v menu Propeties klikni na zalozku World a tam najdi okynko Horizon. klikni na nej a nastav cernou barvu).
pokud chces nastavit objektu jen ruzovou barvu, nastav proste jen barvu zpusobem, ktery jsi popisovala.
Citace:
v Materalech - Surface pouziju v Difusse barvu Ruzovou opet.. v Emit na 1 - 1.5
Vubec neres zadnou transparenci ani alfa - to je funkce, ktera dela objekt pruhlednym, kdyz das alfa na hodnotu 0 tak neviditelnym.
nevim, jestli je to vsechno, asi by slo radit dal. kazdy tvuj prispevek vyvolava potrebu ti neco ujasnit a dovysvetlovat.
snad ti to postaci k tomu, abys vyrenderovala obrazek a pak jej sla upravovat do node editoru.